Je kunt het beste telefonisch, via X, Facebook of chat contact opnemen met NS klantenservice. Wij kunnen in deze reizigers-helpen-reizigerscommunity hier niets mee.
Welkom bij de NS Community!
Next! Je hebt het helemaal goed gedaan en ze zoeken het zelf maar uit waar die fiets is.
Laat je vooral niet verleiden om (valse) aangifte te doen. Dat is namelijk een misdrijf (ook al lukt online aangifte doen misschien wel).
Op een politiebureau sturen ze je gewoon lachend weg want het is helemaaal niet jouw fiets die kwijt is, toch?
De aanhouder wint, en bij een kluis is het nog maar de vraag wat het nummer van die fiets eigenlijk is/was. Maar goed, je hebt de sleutel keurig in de dropbox gegooid dus dat is dan bekend (zoals bij een huurauto retourneren buiten openingstijden).
Einde verhaal, geen aangifte nodig en jij wint dat.
Overigens, heb je na het in de dropbox doen van de sleutel ook klantenservice gebeld? De rit sluit dan niet automatisch af namelijk, dat moet je handmatig laten doen na deze verder compleet juiste handeling.
Je zou een volgende keer eventueel ook nog de kluis kunnen sluiten en een nieuwe inleverpoging kunnen starten. Als een volle kluis door een slecht gedetecteerde fiets open ging krijg je bij die tweede poging vaak wel een lege kluis toegewezen.
Dank voor de reacties.
Ik had geen contact opgenomen. Was me al 2x overkomen dat de kluisjes vol waren en toen werd mij bij de tweede keer verteld dat ik niet hoefde te bellen. Dacht dat het nu ook goed zou gaan. Maar helaas.
Na een keertje bellen was dit ook weer opgelost.
De reden om het hier te plaatsen was het tijdstip. NS was niet bereikbaar en leidde me steeds naar ´de community´
Anyway. Opgelost. Dank