beantwoord

Fiets gestald maar te laat om op te halen, stalling in het weekend gesloten

• 17 november 2017
  • 2 reacties
  • 196 Bekeken

Badge +3
Hey NS,

Ik zie zojuist de (maandelijkse) factuur voor OV-fiets en Stallen op Rekening, en zit met het volgende.

Op donderdag 2-11 heb ik mijn fiets gestald in de stalling Eindhoven Noordzijde, met de intentie om die op vrijdag 3-11 weer op te halen.

Maar door omstandigheden (overwerk) was ik net te laat terug, en omdat de stalling toen al gesloten was (open tot 20:00 op vrijdag, zie https://ovfietsbeschikbaar.nl/locatie/ehv003) voor het weekend kon ik pas dus op maandagochtend 6-11 mijn ijzeren ros weer claimen.

Zojuist gebeld maar nul op het rekest natuurlijk want "u heeft van onze diensten gebruik gemaakt dus jammer maar helaas".

Nou ben ik niet de moeilijkste, maar een gesloten stalling (maandag bent u de eerste) vind ik geen "dienst".

Ik heb dus 3 × € 1,30 meer moeten betalen dan gepland. Het woord coulance leek de (verder vriendelijke) dame aan de telefoon niet te kennen.

Mijn vraag is dus: Valt hier nog iets aan te doen? Factuurummer 9036719621
icon

Beste antwoord door Robert B 17 november 2017, 22:26

Held!

Binnen anderhalf uur opgelost via Twitter en hier.

En ja, ik leef mee met de vele mensen die langer op een 'claim' moeten wachten 😞
Bekijk origineel

2 reacties

Erg spijtig, Robert. Ik pak dit voor je op en laat je via een privébericht weten of ik wat voor je kan doen.
Badge +3
Held!

Binnen anderhalf uur opgelost via Twitter en hier.

En ja, ik leef mee met de vele mensen die langer op een 'claim' moeten wachten 😞

Reageer