beantwoord

Fiets huren

• 27 oktober 2017
  • 3 reacties
  • 159 Bekeken

Kan iemand mij vertellen hoe ik morgen twee ov fietsen kan huren op Maastricht Centraal Station.
icon

Beste antwoord door Richaaaard 27 oktober 2017, 19:43

Om te beginnen moet u een Product op uw kaart laden. Met 1 over kaart kunt u maximaal 2 fietsen huren. Op station Maastricht kunt u huren bij een bewaakte stalling. Hoe dat in zijn werk gaat leest u hier de fietsen kunt u 30 minuten na het bestellen van het product huren. Alle informatie vindt u hier. Via de app kunt u zelf zien hoeveel fietsen er beschikbaar zijn voor station Maastricht en wat de openingstijden van de fietsenstalling zijn.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3
Badge
Om te beginnen moet u een Product op uw kaart laden. Met 1 over kaart kunt u maximaal 2 fietsen huren. Op station Maastricht kunt u huren bij een bewaakte stalling. Hoe dat in zijn werk gaat leest u hier de fietsen kunt u 30 minuten na het bestellen van het product huren. Alle informatie vindt u hier. Via de app kunt u zelf zien hoeveel fietsen er beschikbaar zijn voor station Maastricht en wat de openingstijden van de fietsenstalling zijn.
Hallo Ernst40, ik zie dat Richaaaard je al van een antwoord heeft voorzien. Weet je zo voldoende of heb je aan de hand hiervan nog vragen?
Badge +3
Beschikbare fietsen aantal check je het eenvoudigst (buiten de app natuurlijk, daar staan ze ook bij) via deze site.

Maastricht is populair qua fietsen, en er kunnen er ook een aantal defect zijn dus raadzaam om een goed tijdstip uit te kiezen. Maar zaterdag is wel okee denk ik ongeacht welk tijdstip zullen er dan wel 50+ beschikbaar zijn.

Reageer