beantwoord

fiets in Den Haag

  • 31 januari 2020
  • 1 reactie
  • 75 Bekeken

Op vrijdagavond heb ik mijn na fiets ingeleverd maar de scan deed het niet, wat nu?

icon

Beste antwoord door Mark NS 31 januari 2020, 12:52

Hoi Wilma van Harten, welkom op de NS Community. 

Je kunt het beste contact opnemen met de Klantenservice om navraag te doen. Op het moment je een OV-fiets niet correct kunt inleveren door een probleem met de scanner, kan het zijn dat de rit nog openstaat of dat er een onjuiste eindtijd bij staat. Mocht dat het geval zijn, kan de rit alsnog worden afgesloten zodat de juiste kosten op je volgende factuur komen te staan. 

Bekijk origineel

1 reactie

Hoi Wilma van Harten, welkom op de NS Community. 

Je kunt het beste contact opnemen met de Klantenservice om navraag te doen. Op het moment je een OV-fiets niet correct kunt inleveren door een probleem met de scanner, kan het zijn dat de rit nog openstaat of dat er een onjuiste eindtijd bij staat. Mocht dat het geval zijn, kan de rit alsnog worden afgesloten zodat de juiste kosten op je volgende factuur komen te staan. 

Reageer