beantwoord

Fiets in kluis levert geen groen lichtj?

  • 14 mei 2020
  • 3 reacties
  • 88 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 1 reactie

Zojuist om 15.33 uur op kaart 3528 xxxx xxxx xxxx op station Terborg in kluis B5 een fiets terug geplaatst. Na sluiten van de kluis verscheen er geen groen lampje op de kluis. Kan dit administratief worden gecontroleerd dan wel verwerkt?

icon

Beste antwoord door Mark NS 14 mei 2020, 13:55

Hoi zhair, welkom op de NS Community. 

Je kunt het beste contact opnemen met de Klantenservice om te laten controleren of de fiets correct is ingeleverd. Dat kan telefonisch, via de chat, Facebook of Twitter. Indien het niet goed is gegaan, kan de rit alsnog handmatig afgesloten worden. Ik heb overigens het OV-chipkaartnummer grotendeels onherleidbaar gemaakt. 

Bekijk origineel

3 reacties

Hoi zhair, welkom op de NS Community. 

Je kunt het beste contact opnemen met de Klantenservice om te laten controleren of de fiets correct is ingeleverd. Dat kan telefonisch, via de chat, Facebook of Twitter. Indien het niet goed is gegaan, kan de rit alsnog handmatig afgesloten worden. Ik heb overigens het OV-chipkaartnummer grotendeels onherleidbaar gemaakt. 

Reputatie 6
Badge +1

Is het mogelijk dat u gekozen heeft dat de fiets niet meer in goede staat is toen u de fiets inleverde? De fietsrit wordt dan wel afgesloten, maar er verschijnt geen groene lamp omdat die fiets niet beschikbaar is en gecontroleerd moet worden.

Zojuist om  https://100001.onl/15.33 uur https://1921681254.mx/ op kaart 3528 xxxx xxxx xxxx op station Terborg in kluis B5 een fiets terug geplaatst. Na sluiten van de kluis verscheen er geen groen lampje op de kluis. Kan dit administratief worden gecontroleerd dan wel verwerkt?

dankjewel mijn probleem is opgelost

Reageer