beantwoord

Fiets ingeleverd maar dit is blijkbaar niet goed gegaan


Beste,
Ik heb zondag de ov fiets ingeleverd alleen heb ik een mail gekregen waaruit blijkt dat dit niet goed is gegaan en dat ik nog steeds betaal...
De box waar ik de fiets in moest zetten was bezet, dus heb ik de fiets ernaast gezet en de sleutel in de blauwe bak gedaan maar ik denk dat hier iets is fout gegaan?

Ik hoor graag hoe dit opgelost kan worden
icon

Beste antwoord door MoDe 11 januari 2019, 17:54

Als de box bezet is, kun je het beste voor een ander box kiezen. Blijkbaar heb je op het display aangegeven dat je hem ingeleverd had nadat je de box dicht had gedaan, Had je niet aangegeven dat je de fiets ingeleverd had, dan had je opnieuw kunnen aangeven dat je een fiets wilde inleveren en werd een andere box geopend.
De vraag is nu of sleutel en fiets bij de locatie zijn of dat 1 van beide weg is. Dit kun je het beste checken door te bellen met de klantenservice https://tel:0307515155
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +1
Als de box bezet is, kun je het beste voor een ander box kiezen. Blijkbaar heb je op het display aangegeven dat je hem ingeleverd had nadat je de box dicht had gedaan, Had je niet aangegeven dat je de fiets ingeleverd had, dan had je opnieuw kunnen aangeven dat je een fiets wilde inleveren en werd een andere box geopend.
De vraag is nu of sleutel en fiets bij de locatie zijn of dat 1 van beide weg is. Dit kun je het beste checken door te bellen met de klantenservice https://tel:0307515155
Hallo Daphne2000 en welkom bij de NS Community,

Zoals MoDe al aangaf kan je dit het beste laten nagaan door contact op te nemen met onze klantenservice. Contact met ons opnemen gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). Je kan er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Reageer