beantwoord

Fiets terugbengen verkeerde datum geregistreerd

  • 21 april 2015
  • 2 reacties
  • 137 Bekeken

Op14-04-2015 rond 17:00 wilde ik mijn ovfiets, die ik die ochtend had geleend, terugbengen. Dat lukte niet omdat de kluisdeur, terwijl hij open was en ik de fiets in de kluis zette, blokkeerde. Het was niet mogelijk om de kluis dicht te doen en de display toonde slechts "sluit kluisdeur 8". Het hele fietskluizen blok werkte dus niet meer.
De volgende dag, 15-04 2015, was dat nog steeds zo. Ik belde weer de klachtenlijn en een mevrouw vertelde me dat ik de sleutel van de fiets, die ik in het fietsenrek naast de kluizen had gezet, in een dropbox moest doen. Dat heb ik toen gedaan en de fiets die ik op 14-04-2015 heb geleend is dus op 15-04-2015 teruggebracht. Het probleem met de kluizen was niet verholpen. en de kluizen waren tot gisteren nog steeds niet werkzaam. Ook stond mijn fiets nog steeds als niet teruggebracht geregistreerd en kreeg ik mail dat extra kosten in rekening zouden worden gebracht. Telefonisch en via emails heb ik gevraagd of ze mijn fiets wilen registreren als teruggebracht op de 15e maar dat is pas vandaag de 21e gebeurd.met als terugbreng datum 20-04-2015.
Ik wordt dus aangeslagen voor 2+5 extra dagen terwijl ik de fiets 2 dagen heb gehuurd.

Kan de Ovfiets de datum van terugbrengen van mijn fiets wijzigen zodat

14-4-2015 11:18 Elst
20-4-2015 17:26 Elst

wordt dan

14-4-2015 11:18 Elst
15-4-2015 17:26 Elst

Bij voorbaat dank
icon

Beste antwoord door Leny NS 22 april 2015, 09:48

Op14-04-2015 rond 17:00 wilde ik mijn ovfiets, die ik die ochtend had geleend, terugbengen. Dat lukte niet omdat de kluisdeur, terwijl hij open was en ik de fiets in de kluis zette, blokkeerde. Het was niet mogelijk om de kluis dicht te doen en de display toonde slechts "sluit kluisdeur 8". Het hele fietskluizen blok werkte dus niet meer.
De volgende dag, 15-04 2015, was dat nog steeds zo. Ik belde weer de klachtenlijn en een mevrouw vertelde me dat ik de sleutel van de fiets, die ik in het fietsenrek naast de kluizen had gezet, in een dropbox moest doen. Dat heb ik toen gedaan en de fiets die ik op 14-04-2015 heb geleend is dus op 15-04-2015 teruggebracht. Het probleem met de kluizen was niet verholpen. en de kluizen waren tot gisteren nog steeds niet werkzaam. Ook stond mijn fiets nog steeds als niet teruggebracht geregistreerd en kreeg ik mail dat extra kosten in rekening zouden worden gebracht. Telefonisch en via emails heb ik gevraagd of ze mijn fiets wilen registreren als teruggebracht op de 15e maar dat is pas vandaag de 21e gebeurd.met als terugbreng datum 20-04-2015.
Ik wordt dus aangeslagen voor 2+5 extra dagen terwijl ik de fiets 2 dagen heb gehuurd.

Kan de Ovfiets de datum van terugbrengen van mijn fiets wijzigen zodat

14-4-2015 11:18 Elst
20-4-2015 17:26 Elst

wordt dan

14-4-2015 11:18 Elst
15-4-2015 17:26 Elst

Bij voorbaat dank



Ik kan me voorstellen dat je dit wil corrigeren. Ik raad je aan hiervoor weer te bellen naar OV- fiets. Je kan OV- fiets bereiken op 030-7515155 keuze nr. 2 en dan keuze nr. 3.
Bekijk origineel

2 reacties

Telefoon

U kunt onze Klantenservice bereiken op telefoonnummer 030 - 751 51 55. We staan dag en nacht voor u klaar.

naar boven
Post

U kunt OV-fiets indien nodig ook per post bereiken:

NS Klantenservice
Afd. OV-fiets
Postbus 2572
3500 GN Utrecht

OV-fiets stuurt echter geen post terug. Wij communiceren alleen per e-mail.

naar boven

Printen
Delen
Delen

Veelgestelde vragen

Het antwoord op de meeste vragen over OV-fiets vindt u bij de veelgestelde vragen. Staat uw vraag er toch niet bij? Dan kunt u natuurlijk altijd contact met ons opnemen.

Naar veelgestelde vragen
Navigatie

Home
Wat is OV-fiets
Hoe werkt OV-fiets
Abonnee worden
Log in
Acties
Zakelijk
Contact

OV Fiets
NS Fiets
Badge
Op14-04-2015 rond 17:00 wilde ik mijn ovfiets, die ik die ochtend had geleend, terugbengen. Dat lukte niet omdat de kluisdeur, terwijl hij open was en ik de fiets in de kluis zette, blokkeerde. Het was niet mogelijk om de kluis dicht te doen en de display toonde slechts "sluit kluisdeur 8". Het hele fietskluizen blok werkte dus niet meer.
De volgende dag, 15-04 2015, was dat nog steeds zo. Ik belde weer de klachtenlijn en een mevrouw vertelde me dat ik de sleutel van de fiets, die ik in het fietsenrek naast de kluizen had gezet, in een dropbox moest doen. Dat heb ik toen gedaan en de fiets die ik op 14-04-2015 heb geleend is dus op 15-04-2015 teruggebracht. Het probleem met de kluizen was niet verholpen. en de kluizen waren tot gisteren nog steeds niet werkzaam. Ook stond mijn fiets nog steeds als niet teruggebracht geregistreerd en kreeg ik mail dat extra kosten in rekening zouden worden gebracht. Telefonisch en via emails heb ik gevraagd of ze mijn fiets wilen registreren als teruggebracht op de 15e maar dat is pas vandaag de 21e gebeurd.met als terugbreng datum 20-04-2015.
Ik wordt dus aangeslagen voor 2+5 extra dagen terwijl ik de fiets 2 dagen heb gehuurd.

Kan de Ovfiets de datum van terugbrengen van mijn fiets wijzigen zodat

14-4-2015 11:18 Elst
20-4-2015 17:26 Elst

wordt dan

14-4-2015 11:18 Elst
15-4-2015 17:26 Elst

Bij voorbaat dank



Ik kan me voorstellen dat je dit wil corrigeren. Ik raad je aan hiervoor weer te bellen naar OV- fiets. Je kan OV- fiets bereiken op 030-7515155 keuze nr. 2 en dan keuze nr. 3.

Reageer