beantwoord

Fiets teruggebracht, maar krijg mail dat ik hem nog in gebruik heb

  • 8 juni 2015
  • 2 reacties
  • 133 Bekeken

Beste NS,

Ik heb afgelopen vrijdag (rond 22u) een fiets bij Rotterdam Centraal opgehaald, deze heb ik zondagavond (+- 20u) weer teruggebracht. Ik krijg echter net een e-mail met daarin de melding dat ik de fiets nog in gebruik heb, terwijl ik bij de fietsenmaker langs ben gelopen en deze zijn apparaatje er langs heeft gehaald. Wat moet er nu gebeuren?
icon

Beste antwoord door Pe_pe 8 juni 2015, 23:38

Daarover kunt u OV-fiets een e-mail sturen vanuit uw persoonlijke omgeving op ns.nl/mijndeurtotdeur .
Bekijk origineel

2 reacties

Daarover kunt u OV-fiets een e-mail sturen vanuit uw persoonlijke omgeving op ns.nl/mijndeurtotdeur .
Ter aanvulling: sinds kort is OV-Fiets ook telefonisch bereikbaar. Bel de NS Klantenservice (030-751 51 55) en kies eerst voor optie 2 en daarna voor optie 3.

Reageer