Fietsenstalling in Leiden en OV fiets in Haarlem

• 15 april 2018
  • 2 reacties
  • 112 Bekeken

Woensdag een daluren kaart en OV fiets abonnement aangeschaft. Gisteren had ik al weer spijt van mijn aankoop. Ik stapte thuis op de fiets om in Leiden de trein naar Haarlem te pakken. Bij de bewaakte fietsenstalling ik Leiden kon ik mijn elektrische fiets om 14.30 niet stallen. De stalling was vol tenzij ik de zware fiets in een bovenrek zou krijgen. Was ik nog maar 20 i.p.v. 60 dan zou mij dat vast wel gelukt zijn. Bedankt beste medewerkers voor de niet gegeven service. Dus moest ik ergens anders een plek zoeken. Op station Haarlem aangekomen op zoek de stalling waar volgens de app nog 40 fietsen beschikbaar waren. Bij de stalling aangekomen bleek dat dit aantal juist was maar ik kon geen fiets mee krijgen omdat ze alle 40 op slot stonden en er geen sleuteltjes van waren.
Een teleurstellende ervaring en ik heb nu al spijt van het kopen van een daluren kaart. Gaat mij dit ieder weekend over komen?

2 reacties

Welkom op het NS Serviceforum, Sarimarais :)

Wat ontzettend jammer om te lezen dat je tegen deze zaken aangelopen bent. Dat is wel een groot aantal, 40 niet bruikbare fietsen. Ik ga je klachten hierover zeker doorzetten. En ik hoop dat je volgend weekend een stuk meer geluk hebt en daardoor beter gebruik kan maken van onze diensten.
Beste Iris, het is te hopen voor de vele die na mij komen dat dit opgelost wordt. Dit weekend ga ik weer naar Haarlem. Gelukkig kan ik het nu lopend af.

Reageer