Fietskluis station Deventer Colmchate - 6 sleutels in bezit, en nog steeds geen werkende kluis op de juiste plek.

• 7 mei 2018
  • 2 reacties
  • 136 Bekeken

Dag,

Vorige week donderdag postte ik dit topic. Samenvatting: na 7 maanden heb ik dan nu eindelijk een fietskluis aan de goede kant van Station Deventer Colmschate.

Helaas, toen ik donderdagmiddag mijn fiets uit de kluis wilde halen stond daar een andere fiets! NS Fiets heeft dus van één kluis aan twee klanten dezelfde sleutel verstrekt. Mijn fiets was door de andere gebruiker tegen de kluizen gezet.

Gelijk gebeld met de klantenservice. Na een uur werd ik terug gebeld. Er zou een spoedopdracht worden uitgezet om het slot te vervangen. Ik zou de nieuwe sleutel krijgen. Ik vind het een goed plan, maar kan me voorstellen dat dit voor de andere gebruiker geen goed idee is.

Vrijdag ben ik weer gebeld door de klantenservice. Nieuw plan. Ik krijg de sleutel van weer een andere kluis. Ook goed. Zaterdag de sleutel ontvangen, zondag wezen kijken. Ik kreeg de kluis alleen met heel veel geweld open. Oorzaak: het mechaniek is defect. De haken vallen niet terug maren blijven halverwege hangen. Waardoor de kluis ook niet meer af te sluiten is. Weer gebeld, nu wordt er een spoedopdracht gemeld zodat een monteur het kan repareren. Wanneer het klaar is kon men me niet zeggen.

Ik word er na 7 maanden zolangzamerhand moedeloos van. Ik heb nu 6 sleutels thuis, die niet passen, vaker zijn uitgegeven, passen op een kluis aan de verkeerde kant of passen op een defecte kluis .

Bart.

2 reacties

Goedemiddag Bart,

Wat ontzettend spijtig om te lezen dat je er moedeloos van wordt. Thomas heeft een reactie gepost in het andere topic wat je gestart bent. Zou je in dat topic kunnen reageren?
Prima, ik had daar vorige week enkele aanvullingen gepost, waarop niet meer gereageerd werd. Vandaar dit nieuwe topic. Maar ik switch weer terug.

Reageer