beantwoord

Fietskluis vol bij OV-Fiets

  • 24 maart 2016
  • 10 reacties
  • 2919 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Gisteren bij terugkomst op locatie van verhuur geen plaats meer in fietskluisjes. OV-fiets daarom in algemene fietsenstalling geparkeerd, op slot gedaan en sleutel meegenomen. Wat nu?
icon

Beste antwoord door Tochjo 24 maart 2016, 12:49

Ik raad u aan hierover zo snel mogelijk direct contact op te nemen met OV Fiets op telefoonnummer 030-7515155. In het keuzemenu kiest u eerst optie 2 en vervolgens optie 3.
Bekijk origineel

10 reacties

Badge +3
Ik raad u aan hierover zo snel mogelijk direct contact op te nemen met OV Fiets op telefoonnummer 030-7515155. In het keuzemenu kiest u eerst optie 2 en vervolgens optie 3.
Hi, ik heb dit ook gehad, en de fiets mee naar huis genomen en bovenstaande nummer gebeld. De medewerker werd boos dat ik niet meteen contact opgenomen had, echter mijn telefoon was leeg op dat moment. De medewerker (ze zei dat ze Jansen heette, wat ik overigens niet geloofde) gaf een optie dat ik de fiets op een bemand station mocht inleveren wat ik opzich wel wil doen, maar wat mij 10 euro + extra dagen gaat kosten, lijkt mij geen optie. Wat moet ik doen? Bellen met bovenstaand werkt dus blijkbaar ook niet 😞
Hallo bram p, vervelend dat het gesprek met mijn collega niet zo goed is verlopen. In het geval dat de fietskluizen vol zijn, kun je toch de fiets neerzetten en de sleutel in de blauwe dropbox achterlaten. Op elk (onbemand) OV-fietsverhuurpunt zijn dropboxen, maar ze zijn soms wat verborgen.

Wat betreft de extra kosten, hiervoor wil ik je adviseren even via Facebook of Twitter contact met ons op te nemen. In ons Social media team zitten ook een aantal OV-Fiets specialisten en zij kunnen je hier verder mee helpen en van een passend advies voorzien. Als je dan even aangeeft dat je via het Forum contact met mij hebt gehad komt het helemaal goed 🙂
Beste,
Ik heb 20 juli jl een OV fiets gehuurd in Leeuwarden om 3 dagen te gaan fietsen. Ik heb vooraf uitgezocht dat Delfzijl OV fietskluisjes heeft. Echter deze blijken allemaal vol. Ik kan de fiets niet inleveren. Het station is onbemand. Dus een kaartje gekocht voor de fiets en hopen dat ik deze in Groningen in kan leveren. Wel vervelend en jammer om zo extra kosten te moeten maken.
Iefje, kun je gewoon terugvragen als je ns via de facebook chat schrijft. Gebeurt helaas te vaak.
Hallo Iefje69, wat vervelend dat je fiets niet in Delft kon stallen. Wanneer er geen kluis beschikbaar is kun je je fiets altijd naast de kluis plaatsen en de sleutel in de blauwe dropbox achterlaten. In dit geval kun je inderdaad ook het beste even contact opnemen met onze Klantenservice. Mijn collega's kunnen dan even kijken of ze de extra kosten voor je kunnen vergoeden.
Beste,

Vanochtend om 06:50 op station Amersfoort OV fiets willen inleveren. Lukte niet omdat de OV kluis vol was.

Op dit forum gelezen dat er ook een blauwe drop box aanwezig is maar die was daar onvindbaar.

Daarnaast heb ik ook gebeld naar het nummer (030) 751 51 55 maar bij hen kreeg ik geen gehoor.

Ik heb de OV sleutel in de fiets gelaten en de fiets in de stalling neergezet.

Ik heb een foto gemaakt van de fiets nummer zodat het met het personeel gecommuniceerd kan worden.

Hoor graag mogelijke vervolg stappen.

Groet,

Maarten
Reputatie 7
Badge +2
Niet zo slim om de fiets met sleutel er in weg te zetten. Tot de fiets is uitgescand ben je aansprakelijk voor de fiets.

Neem telefonisch contact op met de NS klantenservice en kies voor de optie OV fiets.
Zojuist met de klantenservice van de NS contact gehad.

Is opgelost!

Bedankt voor de goede service.

Groet,

Maarten
Reputatie 7
Badge +2
Zojuist met de klantenservice van de NS contact gehad.

Is opgelost!

Bedankt voor de goede service.

Groet,

Maarten

👍

Reageer