Fietssleutel 75.623 met tag gevonden op de Prinsengracht in Amsterdam, ter hoogte van de Runstraat. Wat moet/kan ik doen? | NS Community
beantwoord

Fietssleutel 75.623 met tag gevonden op de Prinsengracht in Amsterdam, ter hoogte van de Runstraat. Wat moet/kan ik doen?

  • 21 July 2022
  • 4 reacties
  • 149 Bekeken

Fietssleutel 75.623 met tag gevonden op de Prinsengracht in Amsterdam, ter hoogte van de Runstraat. Wat moet/kan ik doen?

icon

Beste antwoord door Lorena NS 21 July 2022, 12:47

Bekijk origineel

4 reacties

Badge +3

Welkom bij de NS Community @Sjalot!

Lees dit nu pas, maar als je die sleutel nog hebt:

NS Klantenservice
Antwoordnummer 685
3500 VE Utrecht

of 

NS Klantenservice
Antwoordnummer 4470
3500 VE Utrecht

Dat eerste is eigenlijk voor OV-chip Plus aanvraagformulieren, maar komt gewoon op de ‘postkamer’ terecht.

Zet er op de envelop bij dat het om een OV-fiets sleutel gaat en het komt zeker goed.

Is verder ook niet jouw probleem natuurlijk. Vindersloon is uiteraard nul en als je de bijbehorende fiets nog kunt vinden is die ‘van jou’ (en moet de huurder 350 euro betalen) 😂

Reputatie 7
Badge +3

De meeste vervoerders hebben een portovrij antwoordnummer. NS niet.

Ik zou die sleutel gewoon in een envelop zonder postzegel naar de afdeling OV Fiets sturen. Mag NS de porto betalen. NS mag blij zijn dat je een envelop aan ze schenkt.

Als ik het naar een postbus stuur, moet ik ook nog port betalen: negatief vindersloon. Beetje omgekeerde wereld! Jullie mogen de sleutel ook komen halen.

Reputatie 6
Badge +2

Hi Sjalot en welkom bij de Community! 

Dat lijkt een sleutel van de OV-fiets. Mocht je langs een OV-fietslocatie komen, dan kun je de sleutel afgeven of in de blauwe dropbox doen. Ook is het mogelijk om de sleutel naar ons op te sturen naar het onderstaande adres. 

NS Klantenservice afdeling OV Fiets
Postbus 2572
3500 GN Utrecht

Reageer