beantwoord

Geen Ov fiets station Krommenie-Assendelft?

• 24 mei 2020
  • 4 reacties
  • 90 Bekeken

Het is niet mogelijk een OV fiets uit de kluis te halen op station Krommenie-Assendelft merkte ik vandaag. Waarom is dit en is dit tijdelijk?

icon

Beste antwoord door Sanne NS 25 mei 2020, 09:21

Goedemorgen MarBerk en welkom op de NS Community! 

Wat vreemd dat het verhuren je niet is gelukt. Voor zover ik kan zien is het verhuur zeker wel mogelijk. Alleen zijn op dit moment alle fietsen verhuurd. Helaas kan ik niet inzien wat gisteravond de situatie is geweest. Dit is de situatie van vanochtend. 

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Kun je meer info geven? Kreeg je een melding, waren er alleen maar rode lichtjes, ging het deurtje niet open, hing er een mededeling?

Er brandde geen een lichtje en met kaart im gleuf kwam er geen reactie dus systeem staat niet "aan". Bij zoeken op app kwam er alleen tekentje van ov fiets maar er stond ook geen getal bij van eventuele beschikbaarheid.

Goedemorgen MarBerk en welkom op de NS Community! 

Wat vreemd dat het verhuren je niet is gelukt. Voor zover ik kan zien is het verhuur zeker wel mogelijk. Alleen zijn op dit moment alle fietsen verhuurd. Helaas kan ik niet inzien wat gisteravond de situatie is geweest. Dit is de situatie van vanochtend. 

Bedankt voor uw reactie. Ik zie dat het nu weer normaal is bij het station dus ik had gister pech denk ik.

Reageer