beantwoord

Geen OV Fietsen in Bloemendaal?

Sinds september 2017 wonen mijn ouders in bloemendaal en kom ik dus regelmatig op het station daar. Alle keren (zeker 7 keer, op wisselende tijdstippen overdag zijn alle 5 OV Fietsen uitgeleend. Ofwel er zijn er te weinig ofwel het systeem werkt niet. Ook als ik 's avonds op de app kijk staat er dat er 0 fietsen beschikbaar zijn. Wat is er aan de hand?
icon

Beste antwoord door Miriam NS 11 oktober 2017, 18:55

Hallo Merel, welkom op ons Serviceforum.

Dat is vervelend. Ik heb even navraag gedaan bij mijn collega's van OV-Fiets en op dit moment staat er het minimum aantal fietsen op dit station, dit zijn er twee. De exacte reden hiervoor heb ik niet kunnen achterhalen, maar hier zal naar worden gekeken. Ik hoop dat je de volgende keer meer geluk hebt.

P.S. Ik heb je gebruikersnaam iets aangepast. Het is de bedoeling dat alleen moderators NS in hun gebruikersnaam hebben staan.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Hallo Merel, welkom op ons Serviceforum.

Dat is vervelend. Ik heb even navraag gedaan bij mijn collega's van OV-Fiets en op dit moment staat er het minimum aantal fietsen op dit station, dit zijn er twee. De exacte reden hiervoor heb ik niet kunnen achterhalen, maar hier zal naar worden gekeken. Ik hoop dat je de volgende keer meer geluk hebt.

P.S. Ik heb je gebruikersnaam iets aangepast. Het is de bedoeling dat alleen moderators NS in hun gebruikersnaam hebben staan.
Reputatie 7
Badge +3
Volgens www.ovfietsbeschikbaar.nl zijn er in Bloemendaal 2 OV-fietsen en die zijn op dit moment allebei verhuurd. De info is live.

Reageer