Geen OV-fietsen in Lelystad, app geeft aan dat er 17 staan.

Vanochtend waren er geen OV fietsen in Lelystad centrum. De app gaf echter aan dat er nog 17 waren. Erg vervelend.
Is dit een bekend probleem in Lelystad?
Wat kan hier aan worden gedaan?

4 reacties

Goedenavond Meeka1982 en welkom bij de NS Community!

Ik vind het erg vervelend om te lezen dat de aantallen die werden aangegeven niet juist waren. Helaas is het erg lastig om dit goed op te lossen. Bij bemande locaties wordt het aantal beschikbare fietsen namelijk niet live geüpdatet in de App. Dit wordt pas gedaan wanneer de handscanner van de medewerker verbinding maakt met ons netwerk, wat enkel gebeurd als deze op het laadstation wordt geplaatst. Wanneer het erg druk is, of wanneer de medewerker dit simpelweg vergeet, kan het dus gebeuren dat de informatie die online wordt getoond niet accuraat is met de werkelijke hoeveelheid aan beschikbare fietsen. 😕
Bedankt voor de reactie! Het was echter een onbemande plek. Ik kon alleen met mn pas door een poortje en via een automaat een sleutel verkrijgen. Je zou denken dat hier dus geen update problemen kunnen zijn...
Ik ga de collega's van OV-fiets vragen de informatie over Lelystrad Centrum bij te werken en te controleren hoeveel fietsen er wel en niet beschikbaar zijn.
Wat fijn, dank je wel! 🙂

Reageer