beantwoord

Geen OV fietsen meer bij Zilt Zandvoort

• 24 juli 2020
  • 3 reacties
  • 208 Bekeken

Goedemiddag, vorig weekend begreep ik dat de bemande OV fietsverhuur bij Zilt Zandvoort dit jaar is beeindigd. Dat vind ik bijzonder jammer, omdat je er meteen hulp kreeg als er iets met de fiets was. Nu is er alleen de onbemande stalling bij het station. Dat beteknt dat er minder fietsen beschikbaar zijn, in een drukke badplaats als Zandvoort . Waarom is dit? Vriendelijke groet

icon

Beste antwoord door Stijn NS 24 juli 2020, 15:49

Goedemiddag Martin vd Oever en welkom bij de NS Community!

Ik ben bang dat het voor ons niet zomaar inzichtelijk is waarom dit soort beslissingen zijn genomen, maar je kunt ervan uit gaan dat deze besluiten nooit zomaar worden genomen.

Ik zie dat Deventer je al een alternatieven heeft gegeven, wellicht werkt dit voor jou ook als oplossing.

Bekijk origineel

3 reacties

Hallo @Martin vd Oever 

Zilt at Sea is het grootste fietsverhuurbedrijf van Zandvoort. Hier kan je ook gewoon een kwaliteitsfiets huren. Wel lijken de openingstijden aangepast, is de winkel zelfs misschien tijdelijk gesloten ivm Corona.

Alternatief zijn inderdaad de OV fietsen uit de stalling van het station, van het perron af, direct voor het gebouw rechts af.

Goedemiddag Martin vd Oever en welkom bij de NS Community!

Ik ben bang dat het voor ons niet zomaar inzichtelijk is waarom dit soort beslissingen zijn genomen, maar je kunt ervan uit gaan dat deze besluiten nooit zomaar worden genomen.

Ik zie dat Deventer je al een alternatieven heeft gegeven, wellicht werkt dit voor jou ook als oplossing.

ik ben met deze reacties helaas niet geholpen. Ik zou het waarderen als Stijn kan uitzoeken waar de beslissingen worden genomen om de OV fietsenverhuur bij Zilt te beëindigen.  

@ Deventer: ik kom al jaren bij Zilt en zag afgelopen weken dat zij gewoon open zijn. het voordeel van een OV fiets huren is dat je die na sluitingstijd kunt terugbrengen. Ook bij Zilt. Een reguliere huurfiets vergt borg. Als je die terug wilt moet je die voor sluitingstijd terugbrengen. dat is niet handig als je tot laat op het Zandvoorts strand bent gebleven.

Reageer