beantwoord

Geen PDF of overzicht te zien op reishistorie deur-tot-deur

• 25 oktober 2017
  • 3 reacties
  • 160 Bekeken

Na een lange zoektocht heb ik onder mijn reishistorie deur-tot-deur de afschrijvingen voor gebruik van de OV Fiets gevonden, maar ik zie geen mogelijkheid om een overzicht te downloaden met de kosten. Waar kan ik die vinden?

Aha! Gevonden 🙂 De facturen zijn te vinden onder Mijn Facturen, dus niet onder je reishistorie deur-tot-deur. Dus ik heb mijn eigen vraag beantwoord 🙂
icon

Beste antwoord door Erryt NS 25 oktober 2017, 12:01

Hallo WRichards en leuk dat je ons forum hebt gevonden,

Ook erg leuk dat je je eigen vraag hebt opgelost en erachter bent gekomen dat je de facturen van de gemaakte kosten van OV-fiets onder Mijn Facturen kan terugvinden. Als je nog een vraag hebt die je zelf niet kan oplossen dan mag je je altijd richten tot oNS forum.

P.s. ik heb je topic verplaatst naar het subforum OV-fiets om de vindbaarheid te vergroten. Ik heb mijn reactie gemarkeerd als het juiste antwoord aangezien het niet mogelijk is om de eerste vraag van de topic starter te markeren als het juiste antwoord.
Bekijk origineel

3 reacties

Hallo WRichards en leuk dat je ons forum hebt gevonden,

Ook erg leuk dat je je eigen vraag hebt opgelost en erachter bent gekomen dat je de facturen van de gemaakte kosten van OV-fiets onder Mijn Facturen kan terugvinden. Als je nog een vraag hebt die je zelf niet kan oplossen dan mag je je altijd richten tot oNS forum.

P.s. ik heb je topic verplaatst naar het subforum OV-fiets om de vindbaarheid te vergroten. Ik heb mijn reactie gemarkeerd als het juiste antwoord aangezien het niet mogelijk is om de eerste vraag van de topic starter te markeren als het juiste antwoord.
Wanneer komt deze factuur online? Ik heb in oktober bijna elke dag een OV-fiets gehuurd en zou daar graag zo snel mogelijk de factuur van hebben.
Incassering van de verschuldigde huurbedragen geschiedt eenmaal per maand tenzij er in de voorafgaande maand minder dan twee keer een OV-fiets is gehuurd. In dat geval wordt het dan totaal verschuldigde bedrag pas in de daaropvolgende maand geïncasseerd. Incassering geschiedt door afschrijving van het verschuldigde bedrag van een Nederlandse bank- of girorekening.

Deze zal dus binnen een maand verschijnen, Suzannedj.

Reageer