beantwoord

geldigheidstermijn

• 4 september 2017
  • 1 reactie
  • 77 Bekeken

Goedemiddag,

Ik heb vorig jaar (eind augustus 2016) bij AMS-CS IJ-zijde een 10x strippenboekje gekocht, omdat er geen ruimte was voor een jaar abonnement in deze stalling.
Na 1 week elke dag vragen, was er gelukkig ineens wel plek voor een jaar abonnement en die heb ik dan ook meteen gekocht.
Nu heb ik nog 4 strippen over van dat 10x strippenboekje, maar wat blijkt nu, deze zijn maar geldig tm juni 2017.
Waarom is dat? Ik koop iets en betaal ervoor maar dan is het binnen 10 maanden niet meer geldig?
Als je er al een einddatum opzet, doen dan minimaal een jaar, maar liever helemaal niet want nu kan ik er niets meer mee.
Dure stalling zo!

Grtjs Lena1967
icon

Beste antwoord door Stijn NS 4 september 2017, 20:37

Goedenavond Lena1967, welkom op het NS Serviceforum.

Vervelend om te lezen dat je een strippenkaart hebt aangeschaft die nu al een paar maanden is verlopen. Deze strippenkaarten worden door de stallingshouders afgegeven. De geldigheid van de strippenkaart staat afgedrukt op de kaart zelf, dus dat zou controleerbaar moeten zijn bij aanschaf. Het is mogelijk dat deze specifieke stalling nog een aantal oude kaarten had liggen, welke hij dus per ongeluk heeft verkocht. Ik wil je in dit geval adviseren om hiermee terug de gaan naar de specifieke stalling, mogelijk dat je nog een compensatie zou kunnen krijgen voor de laatste 4 strippen. Ik kan enkel niets garanderen helaas.
Bekijk origineel

1 reactie

Goedenavond Lena1967, welkom op het NS Serviceforum.

Vervelend om te lezen dat je een strippenkaart hebt aangeschaft die nu al een paar maanden is verlopen. Deze strippenkaarten worden door de stallingshouders afgegeven. De geldigheid van de strippenkaart staat afgedrukt op de kaart zelf, dus dat zou controleerbaar moeten zijn bij aanschaf. Het is mogelijk dat deze specifieke stalling nog een aantal oude kaarten had liggen, welke hij dus per ongeluk heeft verkocht. Ik wil je in dit geval adviseren om hiermee terug de gaan naar de specifieke stalling, mogelijk dat je nog een compensatie zou kunnen krijgen voor de laatste 4 strippen. Ik kan enkel niets garanderen helaas.

Reageer