beantwoord

Gestolen OV-Fiets

• 16 september 2016
  • 3 reacties
  • 768 Bekeken

Ik heb in mijn gedeelde fietsenhok een OV-Fiets gevonden met fietsnummer OV9081. Volgens de klantenservice NS die ik gebeld heb gaat het om een gestolen OV fiets uit de buurt van Arnhem. De plaatselijke gemeente moet met apperatuur gaan bevestigen of het inderdaad om een gestolen fiets gaat of niet terwijl de NS mij dit al 2 keer heeft kunnen bevestigen. De politie die ik op eigen initiatief gebeld heb geeft aan dat er nog geen aangifte gedaan is en dat dit wel nodig is. Als dit niet gebeurd is de kans groot dat ik straks de fiets weer moet terugzetten op de plaats waar ik hem heb gevonden.

Om ervoor te zorgen dat deze fiets bij de huidige eigenaar terugkomt of bij de NS doe ik via hier een oproep naar iemand van de NS, of de persoon die hem heeft gehuurd om aangifte te doen van deze fiets. Ze komen hem controleren in week 38 dus er zit een beetje haast bij. Helaas kon de klantenservice zelf geen aangifte doen, dus is het toch afhankelijk van hoe hierop word gereageerd.
icon

Beste antwoord door jasper1990 16 september 2016, 18:05

Ik heb het kunnen oplossen met een collega van de klantenservice. Ze komen volgende week de fiets ophalen. Bedankt voor je reactie
Bekijk origineel

3 reacties

Hallo jasper1990 en welkom op het NS Serviceforum.

Bedankt voor het melden van deze OV-Fiets. Wij doen geen aangifte van een gehuurde OV-Fiets dit is de taak van de huurder. De huurder is vanaf het moment van het huren van een OV-fiets verantwoordelijk voor de fiets. Ik wil je vragen om de fiets ergens neer te zetten waar wij ten alle tijden deze op kunnen halen. In een privébericht mag je mij vertellen wat de exacte plaats is dan handelen wij dit verder af.

Een privébericht stuur je door op mijn naam en stuur bericht te klikken.
Ik heb het kunnen oplossen met een collega van de klantenservice. Ze komen volgende week de fiets ophalen. Bedankt voor je reactie
Goed om te horen, Jasper!

Reageer