beantwoord

Gevonden OV fiets

Er staat al maanden een OV-fiets met nummer 21936 op het terrein van Royal FloraHolland aan de MiddelBroekweg 29 te Honselersdijk. Hij staat op slot, maar de spinrag hangt er aan.
Graag zie ik de fiets opgehaald worden. Bij ophalen melden bij de Bedrijfsbeveiliging, want die heeft er een melding van gemaakt met nummer N180624-0016.
Bij voorbaat dank.
John van Leeuwen
Bedrijfsbeveiliging Royal FloraHolland
(Gegevens verwijderd door moderator in verband met privacy)
icon

Beste antwoord door Miriam NS 24 juni 2018, 16:34

Hallo Johnvanleeuwen, welkom op onze Community!

Goed dat je dit hier aangeeft. Ik heb het direct doorgegeven bij mijn collega's van OV-Fiets en zij hebben een melding gemaakt zodat de fiets zo spoedig mogelijk wordt opgehaald. Bedankt voor het doorgeven van dit signaal Johnvanleeuwen.
Bekijk origineel

17 reacties

Hallo Johnvanleeuwen, welkom op onze Community!

Goed dat je dit hier aangeeft. Ik heb het direct doorgegeven bij mijn collega's van OV-Fiets en zij hebben een melding gemaakt zodat de fiets zo spoedig mogelijk wordt opgehaald. Bedankt voor het doorgeven van dit signaal Johnvanleeuwen.

Hallo

Zijn jullie een OV fiets kwijt met nummer 24066

Groet Christ

Hi Chris.Brekelmans, welkom bij de NS Community.

De locatie van deze fiets is niet bekend. Heb je de fiets gespot? Kan je de locatie geven/omschrijven?

Ter hoogte van Anna van Burenstraat 120 Waalwijk is deze vermist?

Het lijkt er wel op, dus daarom wil ik melden dat je de fiets daar hebt gespot! Dankjewel voor het doorgeven! 

Beste ns, er staat al heel lang een ov fiets bij ons in de straat met nummer 43309. Hij staat op sandelingplein in rotterdam zuid. Willen jullie deze alsjeblieft ophalen? Er zit al een waarschuwings sticker op van de gemeente.Mvg elisa.

Goh, die is ooit op 28 april voor het laatst verhuurd. Op 15 mei kwam er een sleutel op het depot, maar was er geen fiets. Weer een mysterie opgelost! Dankjewel voor het melden hiervan, EvBel01! Waar staat de fiets preciés? Waar is 'bij ons in de straat’ en op de hoogte van welk huisnummer ongeveer?

Excuus. Sandelingplein in rotterdam voor een portiek flat ter hoogte van huisnummer 111 

Super! Ik ga het melden!

Hi!
Er staat al een hele tijd een OV fiets met nummer 48796 ter hoogte van Koningsplein nr 18, in Den Haag.

Kan deze opgehaald worden?

Hoi EPW, welkom op de NS Community. 

Dankjewel voor de melding! Ik zie dat er reeds een melding is aangemaakt om deze fiets te komen ophalen. 

fiets 21604 staat in Deventer tussen Tuinstraatje en Eendrachtstraat in de doorgang bij de witte huizen.

Hoi Han van de Graaf, welkom op de NS Community. 

Dankjewel voor de melding! Deze fiets zijn we al enige tijd kwijt als ik het zo bekijk. Ter hoogte van welk huisnummer is dat ongeveer? 

Dat is tussen Tuinstraatje 41 en 43 Deventer. Graag gedaan! 

De melding is doorgezet!

Op de hoek van de Wembleylaan en Anfieldroad (bij de flat Anfieldroad 2-102) in Amsterdam-Watergraafsmeer, staat al een aantal maanden OV fiets 50414. Het zadel ligt naast de fiets op de grond. Kunnen jullie deze ophalen?

Ik heb je melding doorgegeven, jtrampe. Bedankt voor het doorgeven!

Reageer