beantwoord

Ik heb een abonnement en nu?

• 6 mei 2019
  • 1 reactie
  • 214 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Ik wil graag een fiets huren voor twee dagen en heb net een abonnement aangevraagd. Maar ik begrijp niet zo goed hoe het nu werkt, kan ik gewoon naar het station gaan en ter plekke een fiets halen, en moet ik dan het geld voor de fiets op mijn ov zetten?
icon

Beste antwoord door bryan 6 mei 2019, 16:28

Je kunt nu naar een verhuurpunt gaan en daar een fiets halen. Hiervoor hoef je niet aan te geven voor hoe lang. De tarieven kunt u hier vinden. Wat goed is om te weten is dat als je de fiets bij een andere locatie terug brengt, je dan dan extra kosten maakt!

Daarnaast hoef je hiervoor geen extra saldo op je kaart te zetten. Je krijgt te zijner tijd een factuur die via automatische incasso zal worden geincasseerd.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge
Je kunt nu naar een verhuurpunt gaan en daar een fiets halen. Hiervoor hoef je niet aan te geven voor hoe lang. De tarieven kunt u hier vinden. Wat goed is om te weten is dat als je de fiets bij een andere locatie terug brengt, je dan dan extra kosten maakt!

Daarnaast hoef je hiervoor geen extra saldo op je kaart te zetten. Je krijgt te zijner tijd een factuur die via automatische incasso zal worden geincasseerd.

Reageer