Sticky beantwoord

Ik heb een OV-fiets gevonden, en nu?


Ik heb een OV-Fiets gevonden. Nr 75601

icon

Beste antwoord door Tomas NS 3 September 2022, 14:00

Bekijk origineel

183 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Misschien wordt dit topic met intussen al 4 pagina vrij makkelijk gevonden, maar alleen al op de eerste pagina van het subforum OV-fiets staan naast dit topic al 13 topics over achtergelaten en gevonden OV-fietsen, waaronder eentje met al 6 pagina's en op de 2e pagina staan er nog eens 10. Een snelle scan van de eerste 10 pagina's van het OV-fiets subforum levert zelfs meer dan 100 topics op met meldingen van gevonden OV-fietsen, wat dan meer dan 40% van het totaal aantal topics in dit subforum is. Niet iedereen vindt dus dit topic. Een sticky topic, waarin ook aangegeven kan worden wat jullie nodig hebben aan gegevens, is dus helemaal niet zo'n gek idee. 

Jullie hebben helemaal gelijk. Ik heb hem sticky gemaakt.

Hi hbokh en welkom bij de NS Community.

Bedankt voor het doorgeven. Deze fiets waren we inderdaad kwijt. Ik ga 'm laten ophalen!

Reputatie 6
Badge +2

Hi Jippiedoodle en welkom bij de NS Community! 

Deze fiets staat al op de lijst om opgehaald te kunnen worden. Ik heb deze locatie er voor de zekerheid nog bij gezet. Bedankt voor de melding! 

Reputatie 6
Badge +2

Hi FabianB en welkom bij de NS Community! 

Deze fiets wordt op dit moment nog verhuurd. Ik heb de locatie er wel bij vermeld. Mocht de fiets door de huurder toch als vermist wordt gemeld, weten we waar deze staat. Bedankt voor het doorgeven!

Dankjewel @Aar! Deze OV-fiets wordt inderdaad vermist. Ik heb een ophaalverzoek ingediend. 

Reputatie 7
Badge +3

Een modorator kan checken of deze fiets vermist. Als dat zo is wordt deze fiets opgehaald als je ook even aangeeft waar deze fiets staat. 

Hallo R.A en welkom bij de NS Community.

 

Deze fiets is inderdaad kwijt, dus fijn dat je hem gevonden hebt. Ik heb een melding doorgezet voor het ophaalteam. Bedankt voor je oplettendheid!

Goedemiddag Mau1977 en welkom bij de NS Community.

Bedankt voor de melding. Het fietsnummer zou genoteerd moeten zijn op het achterspatbord, of op het frame ter hoogte van de tekst ‘OV-fiets.nl’. Ik zie dat het gaat om een fiets met een elektronisch slot, in welk geval er ook een QR code geplaatst zou moeten zijn.

Echter, uit de foto lijkt het er inderdaad op dat deze bij de betreffende fiets zijn verwijderd. Ik zal een algemene melding maken dat er op deze locatie een fiets staat zonder fietsnummers. Hopelijk wordt hij spoedig opgehaald.

Goedemiddag Pave en welkom bij de NS Community.

Dank je wel voor de melding. Ik ga het doorgeven aan de collega’s van de verantwoordelijke hublocatie en zij gaan dit verder oppakken.

Er is een melding gemaakt dat de OV-fiets op die locatie gevonden is. Echter kan er nog geen verzoek ingediend worden om de OV-fiets op te halen omdat de verhuring nog doorloopt. De klant heeft inmiddels meerdere e-mails ontvangen over de duur van de verhuring en zal hopelijk daardoor contact met ons opnemen om de rit af te sluiten zodat het ophaal verzoek ingediend kan worden. Of de OV-fiets zal uiteindelijk als gestolen geregistreerd worden. Dan kunnen wij ook stappen ondernemen om de OV-fiets op te halen. We houden het in de gaten Bee789. 

Reputatie 6

Ik heb een melding voor je doorgezet Jan Ehrhardt. Deze fiets gaat opgehaald worden! 

Bedankt voor de melding Treinrover. Ik zie dat er enkele dagen geleden al een verzoek is ingediend om deze fiets op te halen, hopelijk wordt hij snel opgepikt!

Hoi Penkepank en welkom bij onze Community. Ik heb een ophaalverzoek aangemaakt voor deze fiets. Bedankt voor het melden!

Reputatie 6
Badge +2

De fiets staat er nogsteeds.

Dat is gek! Die zou inmiddels al opgehaald moeten zijn. Ik heb opnieuw een melding bij deze fiets gezet. Bedankt voor het doorgeven!

Welkom op onze NS Community, MarjoleinJ. Bedankt! Ik maak er werk van. :)

Reputatie 6

Bedankt voor het melden PWA777! Ik heb het doorgezet en de fiets gaat opgehaald worden. 

Goedemiddag fa-ma-che en welkom bij de NS Community!

Deze fiets is inderdaad al enige tijd vermist. Ik heb bij deze doorgegeven waar hij staat. Bedankt voor de melding!

Badge +3

Ter hoogte van welk huisnummer aan de Klaverlaan kunnen wij deze fiets vinden?

De flat heeft huisnummers 10 t/m 128, de hele (doodlopende) straat is nog geen 100 meter lang. 😂

Dus hier ergens https://maps.app.goo.gl/ejS8ZkoqabtJBnK68

Hallo, er staat bij mij op het pleintje een OV- fiets die niet op slot staat. Ook is het voor spatbord kapot

Hij staat op het pleintje met garageboxen, naast Malvert 7545, Nijmegen 

Nummer is B34270

 

Bedankt Gerard Arends! Ik ga er werk van maken.

hallo, iemand van de ns.

Vandaag ov fiets gehuurd, maar die was niet goed afgemeld bij de ov-stalling op het station. Fiets staat nu bij de TU Delft Julianalaan 134 aan de linkerzijde bij de hoofdentree. Staat dus nog op iemand anders zijn pas geregistreerd. Bij de ov-stalling konden ze me niet verder helpen En via de ns site kom ik geen stap verder. Fietsnummer B32554.

 

 

Reputatie 6
Badge +2

Hey sjouk! Fijn dat je het alsnog via deze weg meldt! Ik heb de locatie doorgegeven zodat de fiets opgehaald kan worden.

Hallo,

 

ik heb ook een fiets gevonden op de Deltasingel in Deurne. Tussen nummer 34 en 36 in, bij de lantaarnpaal (zit niet vast met ketting, wel op slot). Nummer: 18869.

 

In Groningen aan het Sontplein II - 53°12'54.5"N 6°35'19.8"E
staat al behoorlijke tijd een kapotte OV-fiets, nr. B33593

 

Reageer