beantwoord

ik heb een ticket en fietsticket gekocht, masr er was geen trein masr een bus . dus we hebben ern dtuk mieyen firtsrn en dastna de ttrin genomen

  • 3 August 2021
  • 2 reacties
  • 93 Bekeken

Ik had een e ticket gekocht voor mezelf en voor de fiets. Maar het eerste stuk moesten we met de bus, daar paste geen fiets in. Dus we hebben het eerste stuk gefietst, en bij het volgende station ingestapt met fiets, dit scheelde ruim 3 euro per persoon , ticket was in feite te duur

icon

Beste antwoord door MoDe 3 August 2021, 23:46

Stond in de reisplanner dat op het eerste gedeelte van het traject een bus i.p.v. trein zou rijden, dan zal de klantenservice geen geld terug gaan betalen voor het deel met de bus. Je had dan kunnen weten dat er een bus reed. In treinvervangende bussen kunnen fietsen niet mee.

Stond nergens aangegeven dat er bussen zouden worden ingezet vanwege bijvoorbeeldstoring, ongeplande werkzaamheden of andere oorzaak dan zou je telefonisch via Twitter Facebook of chat contact kunnen opnemen met NS klantenservice.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Stond in de reisplanner dat op het eerste gedeelte van het traject een bus i.p.v. trein zou rijden, dan zal de klantenservice geen geld terug gaan betalen voor het deel met de bus. Je had dan kunnen weten dat er een bus reed. In treinvervangende bussen kunnen fietsen niet mee.

Stond nergens aangegeven dat er bussen zouden worden ingezet vanwege bijvoorbeeldstoring, ongeplande werkzaamheden of andere oorzaak dan zou je telefonisch via Twitter Facebook of chat contact kunnen opnemen met NS klantenservice.

Reputatie 6
Badge

Aangezien NS deze zomer wil dat elke fiets wordt aangemeld/gereserveerd en dat enkel middels die reisplanner kan, had je er dus van op de hoogte moeten zijn.

Tenzij dit een onverwachte stoornis was vanwege een calamiteit.

Reageer