beantwoord

Ik heb ingecheckt bij de verkeerde 'scanner' bij de fietsenstalling

• 25 september 2018
  • 4 reacties
  • 277 Bekeken

Ik moest mijn ov fiets terug brengen alleen checkte ik oer ongeluk in bij 'eigen fiets'. Komen hier kosten voor in de plaats en hoe kan ik dit terugvragen?
icon

Beste antwoord door MoDe 25 september 2018, 23:53

1. Is je OV-fiets uitgescand bij inleveren?
  2. Heb je ook weer uitgecheckt bij 'eigen fiets'?
ad. 1 Als je OV-fiets niet is uitgescand blijf je fietshuur betalen. Neem contact op met de klantenservice als de fiets niet is uitgescand https://www.ns.nl/deur-tot-deur/ov-fiets/de-ov-fiets.html

ad. 2 Als je niet hebt laten uitchecken voor eigen fiets (meestal wordt dit door een medewerker gedaan) kun je het beste zo snel mogelijk terug gaan na die stalling om uit te checken. Lukt het niet om terug te gaan, neem dan contact op met die stalling. Zolang je niet uitgecheckt bent zul je stallingskosten betalen.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +3
  1. Is je OV-fiets uitgescand bij inleveren?
  2. Heb je ook weer uitgecheckt bij 'eigen fiets'?
ad. 1 Als je OV-fiets niet is uitgescand blijf je fietshuur betalen. Neem contact op met de klantenservice als de fiets niet is uitgescand https://www.ns.nl/deur-tot-deur/ov-fiets/de-ov-fiets.html

ad. 2 Als je niet hebt laten uitchecken voor eigen fiets (meestal wordt dit door een medewerker gedaan) kun je het beste zo snel mogelijk terug gaan na die stalling om uit te checken. Lukt het niet om terug te gaan, neem dan contact op met die stalling. Zolang je niet uitgecheckt bent zul je stallingskosten betalen.
Hallo Ov fiets, welkom op onze Community!

Vervelend dat dit niet helemaal goed is gegaan. Ik zie dat MoDe je al van een correcte reactie heeft voorzien. Weet je zo voldoende of heb je aan de hand hiervan nog vragen?

Vanochtend wilde ik mijn eigen fiets inchecken maar perongeluk checkte ik in bij ov fiets. ik zag het op tijd zodat de poort open ging maar ik ging niet naar binnen. vervolgens checkte ik weer in maar dan met mijn eigen fiets. Gaat dit goed? gezien ik maar 1x uit de fietsenstalling ging.

Vanochtend wilde ik mijn eigen fiets inchecken maar perongeluk checkte ik in bij ov fiets. ik zag het op tijd zodat de poort open ging maar ik ging niet naar binnen. vervolgens checkte ik weer in maar dan met mijn eigen fiets. Gaat dit goed? gezien ik maar 1x uit de fietsenstalling ging.

Volgens mij heb je hetzelfde ook gevraagd in een ander topic, daar is hij beantwoord. 

Reageer