beantwoord

Ik kan geen ov fiets koppelen aan mijn ov kaart

  • 13 februari 2020
  • 3 reacties
  • 66 Bekeken

Als ik een OV fiets abonnement probeer te koppen aan mijn OV account krijg ik de melding dat ik dit niet kan combineren met andere producten op mijn OV chipkaart. 

icon

Beste antwoord door MoDe 13 februari 2020, 16:55

OV account of NS account?

Wanneer je een Flex abonnement op de kaart hebt staan, dan heb je automatisch een OV-fiets abonnement.

Heb je geen Flex neem dan contact met de NS klantenservice. Dit kan telefonisch via Twitter Facebook of chat.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

OV account of NS account?

Wanneer je een Flex abonnement op de kaart hebt staan, dan heb je automatisch een OV-fiets abonnement.

Heb je geen Flex neem dan contact met de NS klantenservice. Dit kan telefonisch via Twitter Facebook of chat.

Hallo MaartjeMaessen en welkom bij de NS Community,

 

Ik heb ook het vermoeden dat je in het bezit bent van NS Flex. Dit komt wel eens vaker voor dat reizigers niet weten dat je bij NS Flex automatisch een OV-fiets abonnement op je OV-chipkaart hebt staan.

Badge +3

Bij Flex is OV-fiets inderdaad inbegrepen, maar je zult dit niet als product op je ov-chipkaart terugvinden. Ook niet bij klassieke abonnementen, maar dan staat het wel apart vermeld in Mijn NS.

Reageer