Ik wil mijn rekeningnummer voor OV-fiets wijzigen? | NS Community
beantwoord

Ik wil mijn rekeningnummer voor OV-fiets wijzigen?

  • 14 October 2022
  • 3 reacties
  • 172 Bekeken

Hallo iedereen,

Ik kreeg een aanmaning van E4,15 voor gebruik van een Ov-fiets omdat mijn oude ING bankrekeningnummer aan dit product gekoppeld is. Voro andere producten is wel mijn nieuwe bankrekening succesvol gewijzigd. Ik kan normaal inloggen in Mijn NS en zien dat dat het geval is, maar vervolgens niet dit rekeningnummer wijzigen omdat ik ‘niet gemachtigd’ ben.

Iemand hier ervaring mee?

Alvast bedankt!

icon

Beste antwoord door Robert B 14 October 2022, 18:18

Bekijk origineel

3 reacties

Neem contact op met de Klantenservice (telefoon, chat, social media).

Dit zijn alle contactopties. Het is inderdaad vrij druk, zeker bij de tekstuele kanalen, waardoor het even kan duren voordat je een reactie krijgt. Ik zou vooral willen adviseren om niet actief te wachten op een reactie.

Ik heb geen oplossing maar kamp met een soortgelijk probleem; niet gemachtigd om rekeningnummer te wijzigen. 

Maar hoe neem ik contact op met NS? Heb al een uur in de wacht gehangen voor een chat maar dat duurt mij te lang. Is er ook een mailadres? 

Badge +3

Welkom bij de NS Community!

Je ziet dus wel in https://www.ns.nl/mijnns#/producten het OV-fiets abonnement inclusief de optie Wijzig bankgegevens maar krijgt daarna een foutmelding?

Dan is er iets mis, want tegenwoordig vindt er eerst een check plaats of jij wel de contracthouder bent, en zou die optie grijs moeten zijn indien dat niet het geval is.

Neem contact op met de Klantenservice (telefoon, chat, social media).

Reageer