beantwoord

il heb ov fiets gevonden

  • 7 November 2023
  • 13 reacties
  • 118 Bekeken

In Tiel staat al een week een ov fiets in de Anna Henrixlaan, kruising Jan van de Gripstraat. 

icon

Beste antwoord door Lorena NS 7 November 2023, 21:20

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Hey Gonnie64 en welkom bij de NS Community! 

Ik heb jouw melding direct doorgezet. Bedankt voor jouw berichtje! De fiets zal binnenkort opgehaald worden.

Badge +3

Hey Gonnie64 en welkom bij de NS Community! 

Ik heb jouw melding direct doorgezet. Bedankt voor jouw berichtje! De fiets zal binnenkort opgehaald worden.

Knap, zonder het nummer onder de barcode op de framebuis. Of is het dus gewoon B21700?

Het is voor ons ook mogelijk om een algemene melding te maken dat daar een fiets ligt. Dat heeft Lorena in dit geval gedaan.

Ik heb ook ov fiets gevonden in helmond, dorpsstraat 58, bij jumbo. Nr 12139. Staat er al een maand. Al paar keer geprobeerd te melden via ns chat maar lukt niet want duurt te lang. Kan hiervoor een apart meldpunt worden aangemaakt?

Ik zal je melding doorzetten. Bedankt voor het doorgeven.

Ov fiets gevonden Gijzenrooi in Geldrop. Nummer 21033-B04903

Fijn dat je dit even doorgeeft Ivo1111. Is 21033 het huisnummer waar hij ongeveer staat? Zo nee, ter hoogte van welk nummer staat deze ongeveer?

Badge +3

Fijn dat je dit even doorgeeft Ivo1111. Is 21033 het huisnummer waar hij ongeveer staat? Zo nee, ter hoogte van welk nummer staat deze ongeveer?

Gijzenrooi is een ‘gehucht’ tussen Eindhoven en Geldrop, maar ook een straatnaam met enkele (boeren)bedrijven.

Die 21033 (B04903) zal om het oude/nieuwe nummer van de fiets gaan, nadat die voorzien is van een elektronisch slot.

De fiets staat in buitengebied Geldrop tussen de kruising met de straat Genoenhuis en boerderij op Gijzenrooi 8. Coördinaten 51,40938° N, 5,53513° O

Het eerste nummer staat onder de QR code bij het stuur, het B nummer op frame bij trapas

Hoe lang staat deze fiets er al? Ik krijg geen resultaten als ik zoek naar B04903.

Badge +3

Hoe lang staat deze fiets er al? Ik krijg geen resultaten als ik zoek naar B04903.

Als er onder de qr-code op de framebuis (grote cijfers) 21033 staat moet je B21033 hebben.

Reputatie 6
Badge +2

Als er onder de qr-code op de framebuis (grote cijfers) 21033 staat moet je B21033 hebben.

Dat is inderdaad een fiets die al een beste tijd vermist is. Thanks voor het meedenken! De melding is doorgezet.

Reageer