Inloggen Deur-tot-deur

• 1 september 2016
  • 13 reacties
  • 1015 Bekeken

Ik kan niet inloggen op Deur-tot-deur. Als ik inlog kom ik in het venster voor wachtwoord wijzigen, maar dat wil ik helemaal niet.

13 reacties

Spijtig om te lezen dat je niet kan inloggen HamletStudio.

Wat het in het verleden wel mogelijk om hier in te loggen en kan je wel op MijnNS inloggen?
Ik gebruik deur-tot-deur maar heel zelden en kan me geen problemen met inloggen herinneren. Inloggen op Mijn-NS gaat wel. Ik wil mijn nieuwe OV-chipkaart koppelen aan mijn OV-fietsabonnement, daarom probeer ik in te loggen. Via Mijn-NS kan dit niet. Heeft het zin een nieuw wachtwoord voor deur-tot-deur aan te vragen?
Dat zou je zeker even kunnen proberen. Mocht het dan nog niet lukken laat het dan even weten in dit topic.
Ik heb mijn wachtwoord gewijzigd en inloggen lukt nu wel. Wat ik nu mis, is de mogelijkheid om mijn nieuwe kaart aan mijn OV-fietsabonnement te koppelen. Ik heb direct maar even deze vraag gesteld op het persoonlijke scherm van OV-fiets. Even afwachten nu.
Fijn dat het begin is gemaakt. Laat je ons weten of de koppeling ook is gelukt, HamletStudio?
De koppeling is nu voor elkaar. Ik vond de term 'vervangende kaart' wat onduidelijk, maar het blijkt dat ik die optie moet gebruiken; 'nieuwe kaart' was duidelijker geweest. Maar goed, het is nu voor elkaar!
Goed om te horen! Je feedback zet ik door.
Dear Sirs!

I can't to log in to Door to Door. I have requested a new password but I have not got it. Please, help!
Hi sergeevm, could you send me a private message with your email if you still did not get a request? I will help you there.
I've send sergeevm a message and the solution was to logg in to MijnNS instead of Door to Door 🙂.
it wasn't helped me
Please send Janou a new direct message. She wil help you later today.
Everething is OK!

Reageer