beantwoord

Inloggen vandeurtotdeur lukt niet

Hoi,
Het inloggen bij vandeurtotdeur.nl lukt mij niet.
Ik gebruik hiervoor mijn gebruikersnaam en wachtwoord van Mijn NS, maar bij vandeurtotdeur werk dit niet. Waar kan dit aan liggen?
Alvast bedankt! Linda
icon

Beste antwoord door Neen 6 juli 2016, 21:59

U moet een apart account hebben voor vandeurtotdeur, uw account voor MijnNS werkt hier niet.

Bekijk origineel

11 reacties

U moet een apart account hebben voor vandeurtotdeur, uw account voor MijnNS werkt hier niet.
Hoe maak je een account op vandeurtotdeur?
Via deze link kun je inloggen in de Mijn deur tot deur omgeving. Mocht je jouw wachtwoord niet meer weten kun je daar ook een nieuwe aanvragen.
Beste Brian,

Ik heb nooit een account aangemaakt op vandeurtotdeur. Hoe maak ik hier een account voor aan?

Ik heb ook al geprobeerd een nieuw wachtwoord aan te vragen. Ik zou dan een email moeten ontvangen met een nieuw wachtwoord maar heb na een uur nog niks mogen ontvangen. Waarschijnlijk omdat mijn email adres niet geregistreerd staat, lijkt me.
Hallo rosekoopman, ik heb dit even voor je nagevraagd en nieuwe klanten kunnen via de Mijn NS account de Mijn deur tot deur informatie inzien. Er is een aparte tab genaamd 'Mijn reishistorie (deur tot deur)'. Dit is ook de reden dat je dus geen nieuw Mijn Deur tot Deur account kunt aanmaken. Laat je even weten als je de optie in je Mijn NS account hebt gevonden?
Hello!

I also have the same problem. when I try to log in in MIJN DEUR TOT DEUR it asks me
"Inloggen met uw bestaande account"
but when I put my email and password (the same that I use for MIJN NS) then it says

"Uw poging tot inloggen is mislukt. De gebruikersnaam of het wachtwoord is mogelijk incorrect of uw account is overgezet naar Mijn NS. Controleer uw gegevens en probeer het opnieuw. Bij aanhoudende problemen kunt u contact opnemen met de klantenservice."

I know I can go to Mijn reishistorie (deur tot deur) from MIJN NS account.
But there, it shows ONLY the time and date in which you took your OVfiets. I need a factuur or an overview of the price-costs that I had for OVfiets use (in order to declare to my job). I think this is possible to get it from Mijn Deur tot deur (as NSwebsite says) but for me it is impossible to log in!

can somebody help me!?

thanks

Ivan
Ik heb dit ook heel vaak. De pagina opent wel, maar krijg vervolgens een foutmelding dat er geen gegevens zijn geladen..
Hoi Jordy94, niet prettig dat er geen gegevens geladen kunnen worden in je MijnDeurtotDeur-account. De gegevens die dat account normaal gesproken zou moeten laten zien zijn gegevens over NS-fiets of OV-fiets. Klopt het dat je die gegevens probeert in te zien? Of wil je je reisgegevens van je OV-chipkaart inzien? Dat kan namelijk alleen in je MijnNS-account na koppeling van je OV-chipkaart.
Hallo Annewil,

Mijn reisgegevens met OV-Chipkaart werken wel. Op de pagina van deur tot deur krijg ik deze melding:

Mijn reishistorie (deur tot deur)
Er is een fout opgetreden bij het ophalen van uw gegevens. Probeert u het later nog eens.

Dit is heel vaak, maar soms werkt het wel.. Dus wat de reden precies is weet ik niet.
ivan-m88, I totally missed your message excuse me, welcome to the NS Serviceforum!

I think that for the both of you it is best to call the department OV-fiets to check your accounts. You can call 030-7515155. In the menu you choose option 2 and afther that 3.

@jordy94, dit lijkt me een fout in jouw account. Wie weet helpt het om je account te laten verwijderen en een nieuwe aan te maken. Hiervoor kun je bellen met OV-fiets via 030-7515155. Kies voor optie 2 en daarna 3.
Tegenwoordig(?) kun je geen nieuw vandeurtotdeur account aanmaken. Jammer dat dat niet duidelijk wordt gemaakt. Via mijn NS en OV fiets pagina's wordt je daar nl. wel heen verwezen. De melding 'log in met je bestaande account' is extra verwarrend.
Gelukkig kwam ik er achter dat alle info ook op mijn NS te vinden is, hoewel dat wel een zoekplaatje is... OV fiets informatie t.b.v. declaraties vind je onder Mijn facturen. En dan valt alles op zijn plaats...

Reageer