beantwoord

Kan geen ov fiets abonnement afsluiten

  • 18 januari 2017
  • 3 reacties
  • 273 Bekeken

Best mevrouw, meneer,

Daarnet probeerde ik een ov fiets abonnement af te sluiten, alleen gaf het systeem aan dat dit niet kan door het abonnement wat al op mijn ov chipkaart staat. Ik las net ergens dat je geen ov fiets abbo kan afsluiten als je hebt aangeklikt dat je betalen per rekening hebt aangeklikt. Kan het kloppen dat het hier fout gaat. Ik heb verder namelijk alleen studentenreisproduct op mijn ov staan en daar kan je wel een ov fiets abbo mee afsluiten toch?
Hoor graag hoe ik dit op kan lossen, want ik zou er vandaag nog gebruik van willen maken.

Met vriendelijke groet.
icon

Beste antwoord door Thom 18 januari 2017, 14:24

Normaal is dat een kwestie van Klantenservice bellen, eerst optie 2 en dan optie 3 en het staat er binnen een half uur op. U hoeft het niet te activeren op een automaat. Het is wel druk bij Klantenservice in verband met de stroomstoring.

Het bedrag van 3,85 per keer moet wel automatisch kunnen worden afgeschreven. Weinig administratieve rompslomp houdt de prijs ook laag.


De snelste manier is Klantenservice bellen: 030-7515155. Het is tegen lokaal tarief, ze zijn er zeven dagen in de week en 24 uur per dag.

Wilt u contact opnemen middels Twitter: https://twitter.com/ns_online
Het kan ook via Facebook: https://nl-nl.facebook.com/nederlandsespoorwegen
Een overzicht van chat en ander contact: http://www.ns.nl/klantenservice/contact
Mailen gaat via het contactformulier: https://www.ns.nl/formulieren/contact.html
Als u iets met een bijlage wilt versturen, kunt u dat hier vragen.

Bedenk wel dat het antwoord op een mail doorgaans lang op zich laat wachten.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Normaal is dat een kwestie van Klantenservice bellen, eerst optie 2 en dan optie 3 en het staat er binnen een half uur op. U hoeft het niet te activeren op een automaat. Het is wel druk bij Klantenservice in verband met de stroomstoring.

Het bedrag van 3,85 per keer moet wel automatisch kunnen worden afgeschreven. Weinig administratieve rompslomp houdt de prijs ook laag.


De snelste manier is Klantenservice bellen: 030-7515155. Het is tegen lokaal tarief, ze zijn er zeven dagen in de week en 24 uur per dag.

Wilt u contact opnemen middels Twitter: https://twitter.com/ns_online
Het kan ook via Facebook: https://nl-nl.facebook.com/nederlandsespoorwegen
Een overzicht van chat en ander contact: http://www.ns.nl/klantenservice/contact
Mailen gaat via het contactformulier: https://www.ns.nl/formulieren/contact.html
Als u iets met een bijlage wilt versturen, kunt u dat hier vragen.

Bedenk wel dat het antwoord op een mail doorgaans lang op zich laat wachten.
Dankjewel Thom! Ik heb inderdaad geprobeerd te bellen, maar zat zo lang in de wacht.. daarom heb ik het hier maar geprobeerd. Ondertussen ook een facebook bericht gestuurd 😉
Reputatie 7
Badge +4
Doorgaans is het in de late avond minder druk, succes! Er is nu haast geen doorkomen aan en dat is ook wel verklaarbaar.

Reageer