Kan geen OV-fiets abonnement bestellen, inloggen knop doet niks | NS Community
beantwoord

Kan geen OV-fiets abonnement bestellen, inloggen knop doet niks

  • 3 January 2023
  • 8 reacties
  • 706 Bekeken

Wanneer ik een OV-Fiets abonnement probeer te bestellen moet ik eerst inloggen, dat lukt, daarna moet ik weer inloggen, en dat lukt niet. De inloggen knop op die 2e pagina doet helemaal niks, ook niet als ik mijn bestaande emailadres invul en daar op inloggen druk!

icon

Beste antwoord door MoDe 3 January 2023, 09:16

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Heb je flex op jouw kaart staan? Daar zit OV fiets abonnement al bij.

Heb je flex op jouw kaart staan? Daar zit OV fiets abonnement al bij.

Die heb ik er nu wel op kunnen zetten, hopelijk kan ik die zo ophalen. Toch apart dat het niet los kan op het moment...

Reputatie 7
Badge +3

Bij een op saldo kaart zou het wel los moeten kunnen.

Nou bij flex heb ik die 10 euro betaald en lijkt hij daar ook fout te gaan, lekker systeem dit!

Reputatie 7
Badge +3

Nou bij flex heb ik die 10 euro betaald en lijkt hij daar ook fout te gaan, lekker systeem dit!

Dat betaal je als je de 1e keer flex basis of flex weekend neemt. Je kunt het beste even bellen en om laten zetten naar dal voordeel, dat is rond €5,60 per maand. Na een maand zet je deze terug naar basis. Scheelt je ruim €4.

Beste NS ik heb voor 7.50E een persoonlijke chipkaart aangeschaft om af en toe een OV fiets te kunnen huren. Dit gratis(!) abonnement is er nu niet op te zetten omdat je niet voorbij het inlog scherm komt. Wannneer is dit opgelost OF wanneer kan ik de dan voor niets betaalde 7.50Euro terugverwachten? 

Reputatie 6

Hey RTPlug. Welkom bij de NS Community.

Ik raad je aan om contact op te nemen met onze klantenservice. In veel van dit soort gevallen staat de data van je profiel niet goed ingevuld waardoor het inloggen niet goed werkt. Dit kan zo door een van onze collega’s opgelost worden! 

Oplossing: meer gegevens (postcode, huisnr) invullen in het account/profiel [...]
Nu lukt de inlog wel en ontving ik een mail. Op naar de OV fietsenstalling morgen ….

Reageer