beantwoord

Kan je nog steeds een OV fiets halen en inleveren na de avondklok?

• 23 februari 2021
  • 5 reacties
  • 82 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 2 reacties

Hoi allemaal,

Door mijn werk valt mijn reis met ov fiets en trein deels in de avondklok. Nou is mijn vraag of je na 8 (sommige dingen gaan dan al dicht op stations) of na 9 uur nog steeds een ov fiets kan halen en inleveren. 

Alvast bedankt

icon

Beste antwoord door Momo 23 februari 2021, 11:30

De LUMC zijde is gewoon de hele dag/nacht open, en daar zijn ook de meeste OV-fietsen.

Bekijk origineel

5 reacties

Hi Tompy. Welkom bij de Community.

Om welk(e) station(s) gaat het precies? Over het algemeen zijn de stallingen open op de reguliere tijden :smile: .

Hoi Denice,

Het gaat hier om Leiden Centraal.

Reputatie 7
Badge +3

De openingstijden van de fietsenstallingen rond Leiden Centraal zijn wel aangepast maar er is nog wel 1 stalling 24/7 open.

• NS-fietsenstalling aan centrumzijde is open: maandag t/m vrijdag 6.00 - 21.00 uur
  • Fietsenstalling onder taxistandplaats en stalling onder nieuwbouw Lorentz zijn open tijdens normale openingstijden: zondag t/m zaterdag 6.00 – 21.00 uur

Leiden Centraal - zeezijde:

• NS-fietsenstalling is 24/7 open; deels gratis, deels betaald.
  • de gratis ondergrondse fietsenstalling aan de Zeezijde is open tijdens normale openingstijden: zondag t/m zaterdag 6.00 – 21.00 uur

De informatie qua OV-fiets op de NS website klopt dus, Centrumzijde dicht om 21:00, LUMC zijde gehele dag/nacht open.

Bedankt! Dan zal ik ervoor zorgen dat ik de ov fiets voor 9 uur ophaal en inlever!

Reputatie 7
Badge +3

De LUMC zijde is gewoon de hele dag/nacht open, en daar zijn ook de meeste OV-fietsen.

Reageer