beantwoord

kapotte ov fiets ophaalservice annuleren

  • 8 December 2023
  • 1 reactie
  • 56 Bekeken

Beste,

 

Vandaag heb ik op Leiden centraal een ov fiets gehuurd. Tijdens het fietsen is de trap buiten mijn schuld van de fiets gevallen waardoor ik bijna verongelukte. Toen ben ik naar een vriend in de buurt gereden en daar de na gebeld. Na 40 minuten had ik de juiste personen aan de lijn. Ik gaf aan dat ik graag wilde dat de fiets zou worden opgehaald. Dit kon en de rit is geannuleerd. De fiets zou worden opgehaald. Toen kreeg ik te horen dat ik 50 euro moest betalen vooe het ophalen? Ik was het hier niet mee een want het lang buiten mijn schuld. Toen ik vroeg de ophaalservice te annuleren kon dit niet. Dit zou nog duurder worden. Ik heb toen de fiets zelf terug gebracht op aanrade van de medewerker van de ns aan de telefoon. Ik zou dan later naar de ns moeten bellen maar ik krijg niemand meer aan de lijn. Ik wil nu dat ze hem niet meer komen ophalen (de fiets staat weer op het station). Ik wil dus ook niet de 50 euro betalen maar ik weet niet waar jk dit kan aangeven omdat er nergens een email adress bekend is.

icon

Beste antwoord door Tomas NS 8 December 2023, 22:00

Bekijk origineel

1 reactie

Hoi Tomfiets en welkom bij onze Community.

Jeetje, dat is nogal een lastige situatie. De snelste manier is tóch om even te bellen. Ik zie dat het momenteel niet al te druk is.

Reageer