beantwoord

Klantenservice

  • 17 May 2021
  • 5 reacties
  • 169 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 1 reactie

Graag kom ik in contact met de klantenservicevan NS. Het gaat om een ingeleverde OVfiets.

 

Ellen

icon

Beste antwoord door loklok8 17 May 2021, 09:57

Bekijk origineel

5 reacties

Hi EvdV en welkom bij de NS Community!

Je kan hier contact met de klantenservice opnemen.

Dag Danny, mijn probleem staat niet bij de standaard vragen/antwoorden.

Ik heb zojuist van NS een bericht gekregen over een nog niet-geretourneerde OV fiets, maar in werkelijkheid heb ik de twee fietsen die ik recent gebruikt heb, weldegelijk terug gebracht.

Hoe kan dit misverstand worden opgelost?

Dank.

 

Ellen

 

Reputatie 7
Badge +3

Bellen met klantenservice en kiezen voor optie OV-fiets.

Reputatie 7
Badge +1

Onderaan de pagina die Danny NS gelinkt heeft staan de contactmogelijkheden met de klantenservice. Ze staan ook op deze pagina: https://www.ns.nl/klantenservice/contact

Telefonisch op 030 751 7511 is de optie OV-fiets in het keuzemenu 1 ➡️ 3

Reputatie 7
Badge +4

https://www.ns.nl/klantenservice/contact?utm_source=forum.ns.nl&utm_medium=referral

 

Oeps, Loklok was sneller.

Reageer