beantwoord

Kluizen station Wijchen functioneren niet

• 15 december 2020
  • 1 reactie
  • 255 Bekeken

Al maanden is het niet mogelijk om goed gebruik te kunnen maken van de OV fietsen in deze kluis.

vandaag ook weer ;  de hele kluis is buiten gebruik en er staan vier fietsen op slot buiten de kluis.  En dit al echt maanden , MAANDEN zo .

Doe hier nou eens iets echts goeds aan !

Van ergernis ga je naar woede !

icon

Beste antwoord door Sanne NS 15 december 2020, 21:43

Goedenavond Fietsertje Jan en welkom op de NS Community! 

Ik heb allereerst de titel van je topic aangepast, want ik vermoed dat je het hier hebt over station Wijchen. Dan over het probleem waar je op bent gebotst. Want je geeft aan dat het je al een lange tijd niet lukt om een fiets te huren op station Wijchen. Ik heb even voor je gekeken en ik zie dat er inderdaad slechts 2 van de6 fietsen beschikbaar zijn en ze van 4 niet precies weten wat er mee aan de hand is. Zou je mij heel toevallig een foto kunnen aanleveren van de situatie? Want dan ga ik even een uitgebreide melding aanmaken van hoe het probleem er ter plaatste uit ziet.  

Bekijk origineel

1 reactie

Goedenavond Fietsertje Jan en welkom op de NS Community! 

Ik heb allereerst de titel van je topic aangepast, want ik vermoed dat je het hier hebt over station Wijchen. Dan over het probleem waar je op bent gebotst. Want je geeft aan dat het je al een lange tijd niet lukt om een fiets te huren op station Wijchen. Ik heb even voor je gekeken en ik zie dat er inderdaad slechts 2 van de6 fietsen beschikbaar zijn en ze van 4 niet precies weten wat er mee aan de hand is. Zou je mij heel toevallig een foto kunnen aanleveren van de situatie? Want dan ga ik even een uitgebreide melding aanmaken van hoe het probleem er ter plaatste uit ziet.  

Reageer