Mijn man heeft een OV-fietsabonnement, maar zijn ns-kaart is verlopen. Hoe kan het abonnement aan de nieuwe ns-kaart
gekoppeld worden? Wij hebben geprobeerd een ov-fiets account aan te maken, en dit zelf aan te passen maar dit hebben we na meerdere foutmeldingen op meerdere dagen opgegeven. Vandaar dat wij het via een andere weg willen laten koppelen aan de nieuwe ns-kaart.
Beste antwoord door Laura B. NS
Hallo svr67, welkom! Leuk dat je het NS Serviceforum hebt gevonden.
Het OV-fiets abonnement kan inderdaad overgezet worden op een nieuwe kaart via het Mijn deur tot deur account. Ik begrijp hieruit dat dit dus nog niet is gelukt. Kan ik hieruit opmaken dat het koppelen in het account niet lukt of kan je helemaal niet inloggen? Heb je ook al een andere internetbrowser geprobeerd? Dit kan soms helpen.
Mocht het nou echt niet lukken dan wil ik je adviseren even contact met OV-fiets op te nemen via het telefoonnummer 030 - 751 51 55 (keuzemenu opties 2 en daarna 3), of via Twitter of Facebook.
Bekijk origineel
Het OV-fiets abonnement kan inderdaad overgezet worden op een nieuwe kaart via het Mijn deur tot deur account. Ik begrijp hieruit dat dit dus nog niet is gelukt. Kan ik hieruit opmaken dat het koppelen in het account niet lukt of kan je helemaal niet inloggen? Heb je ook al een andere internetbrowser geprobeerd? Dit kan soms helpen.
Mocht het nou echt niet lukken dan wil ik je adviseren even contact met OV-fiets op te nemen via het telefoonnummer 030 - 751 51 55 (keuzemenu opties 2 en daarna 3), of via Twitter of Facebook.