beantwoord

krijg onterechte rekening voor onbemande stalling

  • 27 September 2021
  • 1 reactie
  • 56 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Ik stal dagelijks mijn fiets op de onbemande stalling in woerden. Ik check In de ochtend in en einde dag uit. Nu krijg ik een faktuur en moet ik geld betalen. In mijn NS zie ik dat ik telkens meerdere dagen ingecheckte staan. De poortjes bij de stalling werken niet goed.

hoe krijg ik dit geld terug?

 

via mijn na zie ik geen optie

 

guyam

icon

Beste antwoord door Sascha NS 27 September 2021, 09:56

Bekijk origineel

1 reactie

Goedemorgen Guyam. Welkom bij de NS Community.

Ik heb het vermoeden dat het in- en uitchecken niet altijd goed gaat, waardoor een check-uit is geregistreerd als check-in en andersom, en dan lopen de kosten snel op.
Ik wil je adviseren om contact te zoeken met de Klantenservice via Facebook, Twitter, Chat of telefonisch op 030-7515155. Zij zoeken het graag voor je uit.

Reageer