beantwoord

kunnen er ov fietsen komen op station Sassenheim ?

  • 7 May 2022
  • 7 reacties
  • 407 Bekeken

Ik zou super graag  OV fietsen hebben  op station  Sassenheim? Het station ligt ver van het dorp en de aansluiting op bussen van Connexion  is erg slecht. Hoe en waar kan ik dat verzoeken?
 

 

icon

Beste antwoord door Maxime NS 7 May 2022, 15:23

Bekijk origineel

7 reacties

Hallo Srouwhorst, welkom op de NS Community. 

 

Ik kan je verzoek doorzetten. Of en wanneer het mogelijk is om op Sassenheim OV-fietsen aan te bieden weet ik niet, maar dan is de wens bekend. 

Ik zou ook erg graag OV-fietsen op station Sassenheim willen hebben :)

Reputatie 6

Hey Anjanas. Welkom bij de NS Community.

Ik zet het voor je door, maar zoals Maxime al aan heeft gegeven kan ik je niet beloven dat het er gaat komen.

OV-fiets is denk ik wel bij ieder station wenselijk, maar ik snap heel goed dat dit niet overal logistiek en financieel haalbaar is. Ben er in ieder geval erg blij mee waar het wel is, het is echt heel vaak sneller dan verder met busvervoer. 👍

Hoi, ook ik zou graag ov fietsen op station sassenheim zien.  

Ik mis ook een optie voor de ovfiets op station Sassenheim. Nu pak ik de bus vanaf leiden naar Sassenheim, omdat ik anders niet op mijn plek van bestemming kom en moet daarna nog 15 min lopen. Onhandig, als het eigenlijk maar 5 min fietsen is

Hallo Estherx8 en welkom bij de NS Community,

 

Ik zal je wens kenbaar maken. Hopelijk bestaat er ruimte en de mogelijkheid om OV-fietsen in Sassenheim te verhuren.

Reageer