kunnen jullie de ov fiets kluis station duiven repareren? | NS Community
beantwoord

kunnen jullie de ov fiets kluis station duiven repareren?

  • 3 November 2022
  • 2 reacties
  • 61 Bekeken

De OV fiets kluis op station duiven deed het vanochtend weer niet. De afgelopen 2 maanden is dit al vaak voorgevallen. 1 keer ging het sleutelkastje niet open toen ik mijn OV fiets terugbracht. 1 had het sleutelkastje in deze kluis storing en kon je geen sleutel pakken. De keer erna was het luikje van de sleutelkastje er afgesloopt (maar de sleutels zitten vast dus ook toen kon ik geen OV fiets pakken). En vanochtend gaf het sleutelkastje aan dat er 0 fietsen beschikbaar waren, maar er stonden 20 fietsen in de kluis! (En die waren echt niet allemaal kapot). Kunnen jullie hier eens goed naar kijken en proberen dit kastje voor de langere termijn te repareren?

icon

Beste antwoord door Maxime NS 3 November 2022, 21:05

Bekijk origineel

2 reacties

Vanmiddah stond ik met mijn vrouw bij de fietsenkluis met de ov-fietsen bij station Duiven, maar de deur ging niet open.... Er wordt gevraagd om een ov kaart te scannen. Daarna is het scherm even bezig en gebeurt er volgens niks. Gebeld met klantenservice en er is een melding van gemaakt. Ligt niet aan mijn kaart, werkt bij andere ov fiets locaties wel. Gelukkig was het heerlijk weer voor de wandeling.

Vervelend dat er steeds storingen zijn. Ik heb er een melding van gemaakt en ik hoop dat er iets kan worden gedaan.

Reageer