beantwoord

Kwitantie OV FIETS

• 20 oktober 2017
  • 3 reacties
  • 221 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Ik wil de kosten van mijn OV fiets declareren op mijn werk.
Dit kan alleen als ik hiervan een bonnetje heb, een printje van de afschrijving van de kosten wordt niet geaccepteerd.
Hoe kan ik een kwitantie aanvragen van de OV kosten?
Omdat de kosten van een ov fiets niet van je saldo worden afgehaald is een declaratie maken via ov chipkaart.nl ook geen optie.

Groet.
icon

Beste antwoord door iMark 20 oktober 2017, 14:57

Je kunt een factuur downloaden via Mijn NS. Dat kan na het aanmaken van een account.
https://www.ns.nl/klantenservice/inloggen/registreren-en-inloggen.html

U kunt een klacht bij NS indienen over het feit dat u voor het incasseren van uw huurkosten niet vooraf via de e-mail een factuur heeft ontvangen. Dit staat nota bene in de Productvoorwaarden maar zelfs na meerdere keren aandacht vragen van dit probleem weigert NS weer facturen te gaan verzenden.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Als workaround zou u een kopie kunnen maken van de automatische afschrijving. Helaas is de ene boekhouder de andere niet. NS zou dit weer gewoon moeten vermelden en vooral sneller. Er is wel meer ongenoegen over als het gaat om de vermelding op MijnNS bij van deur tot deur. Het is vooral zo dat het soms twee maanden duurt als je maar een keer een fiets huurt. Het overzicht komt wel, maar laat. Met name storend als je je declaraties per maand op tijd moet indienen.
Badge +3
Je kunt een factuur downloaden via Mijn NS. Dat kan na het aanmaken van een account.
https://www.ns.nl/klantenservice/inloggen/registreren-en-inloggen.html

U kunt een klacht bij NS indienen over het feit dat u voor het incasseren van uw huurkosten niet vooraf via de e-mail een factuur heeft ontvangen. Dit staat nota bene in de Productvoorwaarden maar zelfs na meerdere keren aandacht vragen van dit probleem weigert NS weer facturen te gaan verzenden.
Hallo JMJM en welkom op het NS Forum!

In je MijnNS-account vind je maandelijks een factuur terug met hierin alle gemaakte ritten en de kosten hiervan. Wellicht biedt dit een uitkomst voor je?

Reageer