beantwoord

Lekker band OV fiets en ergens anders ingeleverd

• 13 april 2019
  • 2 reacties
  • 185 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Hallo, ik had een fiets geleend in rdam cs met het nr 48244. De achterband was toen ik over de Erasmusbrug was lek en toen gelopen naar Blaak. Gezien het erg slecht weer was heb ik de fiets daar achtergelaten i.p.v. op cs. Hopelijk kunnen jullie soepel zijn met het niet aanslaan van de extra kosten van €10.
fijn weekend, Faya
icon

Beste antwoord door Thom 13 april 2019, 22:31

Ik vrees dat de tien euro automatisch in rekening zal worden gebracht. De fiets is door u teruggezet op een ander station, ook al liggen ze dicht bij elkaar. De omstandigheden doen er in deze niet zoveel toe, ben ik bang. Even doorlopen had tien euro gescheeld. Het is wel een pechgeval natuurlijk.

U schrijft dit overigens niet op het postadres van NS maar op een forum waarbij klanten elkaar van de juiste adviezen proberen te voorzien.

U ook een fijn weekend,

Thom.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Ik vrees dat de tien euro automatisch in rekening zal worden gebracht. De fiets is door u teruggezet op een ander station, ook al liggen ze dicht bij elkaar. De omstandigheden doen er in deze niet zoveel toe, ben ik bang. Even doorlopen had tien euro gescheeld. Het is wel een pechgeval natuurlijk.

U schrijft dit overigens niet op het postadres van NS maar op een forum waarbij klanten elkaar van de juiste adviezen proberen te voorzien.

U ook een fijn weekend,

Thom.
Reputatie 7
Badge +2
het beste kunt u telefonisch contact opnemen met de klantenservice en kiezen voor de optie OV-fiets.

heeft u bij het inleveren gemeld dat de band lek was en van een andere locatie kwam?

Reageer