beantwoord

Mag de ov fiets mee in de trein

• 9 september 2015
  • 5 reacties
  • 3436 Bekeken

of mag dat niet? Dit vraag ik omdat ik in tilburg een fiets kan huren maar met de trein eigenlijk tot Oisterwijk moet (alleen daar kan je geen fiets huren)
icon

Beste antwoord door Anonymous 9 september 2015, 19:44

Je mag een fiets meenemen met de trein. Daarvoor heb je een dagkaart fiets nodig. Die kost 6 euro en is verkrijgbaar bij de automaat.
Bekijk origineel

5 reacties

Je mag een fiets meenemen met de trein. Daarvoor heb je een dagkaart fiets nodig. Die kost 6 euro en is verkrijgbaar bij de automaat.

Ja dat had ik inderdaad gezien, maar dan kan ik bijna net zo goed mijn eigen fiets meenemen en die ov fiets laten zitten ofzo
Wat voor jou het handigst is, dat kun je het beste zelf bepalen.
Wat voor jou het handigst is, dat kun je het beste zelf bepalen.

true haha, ik dacht als je die OV-fiets nou gewoon gratis mee mag nemen in de trein is dat het handigst. Maar dan is toch eigen fiets het handigst. Bedankt voor het antwoord
Beste jamillaaaa,

Welkom op het NS serviceforum. Zoals De Luchtmacht 2 al aangeeft, zijn er geen uitzonderingen voor de OV-fiets. Ook daar heb je een Dagkaart Fiets voor nodig.

Reageer