beantwoord

Mail wel ingelever, maar mail dat ik hem nog heb

  • 5 juni 2020
  • 2 reacties
  • 84 Bekeken

Ik heb de afgelopen week gebruik gemaakt van de OV-fiets. Ik heb de OV-fiets uit de kluis bij Station Nijmegen Heyendaal gehaald. Ik heb de fiets 3 dagen in gebruik gehad en daarna weer in de kluis teruggezet. Nu kreeg ik vandaag in eens een mail dat ik mijn Ov-fiets al meer dan een week in gebruik heb, waardoor de kosten zouden gaan oplopen. Ik heb de desbetreffende fiets echter gewoon ingeleverd?! Ik heb de klantenservice gebeld, maar die mevrouw van de klantenservice kon mij helaas niet verder helpen. Dus probeer ik het via deze weg, wat moet ik nu gaan doen? 

icon

Beste antwoord door HildeGuusje 5 juni 2020, 16:00

Is al opgelost!

Bekijk origineel

2 reacties

Is al opgelost!

Hi HildeGuusje, welkom bij de Community! 

Goed om te lezen dat het inmiddels is opgelost. 

Reageer