beantwoord

Meer ov fietsen op station Bilthoven

• 18 januari 2019
  • 1 reactie
  • 99 Bekeken

Er zijn onvoldoende ov fietsen op station Bilthoven tegenwoordig. Aangezien er verder zeer beperkt openbaar vervoer is, ben ik aangewezen op een ov fiets. Komt hier binnen afzienbare tijd verandering in? Of zal ik maar een vouwfiets aanschaffen? Altijd leuk in de spits Groningen - Bilthoven...
icon

Beste antwoord door Stijn NS 18 januari 2019, 15:44

Goedemiddag Sonja_33 en welkom bij de NS Community!

Ik zie inderdaad dat er momenteel geen fietsen beschikbaar zijn bij de zelfservicestalling te Bilthoven en dat dit ook een vrij standaard situatie is voor een werkdag op dit station. De OV-fiets is een erg populaire manier van transport geworden, helaas is de vraag op vele stations hoger dan het aanbod.

Ik durf niet te zeggen of er een verhoging zal zijn in de capaciteit van dit station, maar ik zal je feedback dat dit zeer wenselijk is in ieder geval doorzetten.
Bekijk origineel

1 reactie

Goedemiddag Sonja_33 en welkom bij de NS Community!

Ik zie inderdaad dat er momenteel geen fietsen beschikbaar zijn bij de zelfservicestalling te Bilthoven en dat dit ook een vrij standaard situatie is voor een werkdag op dit station. De OV-fiets is een erg populaire manier van transport geworden, helaas is de vraag op vele stations hoger dan het aanbod.

Ik durf niet te zeggen of er een verhoging zal zijn in de capaciteit van dit station, maar ik zal je feedback dat dit zeer wenselijk is in ieder geval doorzetten.

Reageer