beantwoord

Mijn reishistorie van deur tot deur

• 30 november 2016
  • 1 reactie
  • 179 Bekeken

Beste meneer, mevrouw

Ik wil mijn reishistorie van deur tot deur graag inzien, maar de pagina wil helaas niet laden. Kunt u mij verder helpen?
Ik wil namelijk de kosten van mijn ov-fiets declareren.

Mvg,
Anouk
icon

Beste antwoord door Erryt NS 30 november 2016, 11:10

Hallo Anouk.K en welkom op het NS Serviceforum,

Ik wil je vragen om contact met ons op te nemen zodat we kunnen uitzoeken waarom deze pagina niet geladen kan worden.

Contact met ons opnemen gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (kies optie 2 en dan 3 in het keuzemenu voor OV-fiets). Een e-mail kan je sturen via dit contactformulier of stuur een berichtje via Twitter of Facebook. Op deze pagina vindt je daarnaast nog andere contactmogelijkheden, zoals het postadres.
Bekijk origineel

1 reactie

Hallo Anouk.K en welkom op het NS Serviceforum,

Ik wil je vragen om contact met ons op te nemen zodat we kunnen uitzoeken waarom deze pagina niet geladen kan worden.

Contact met ons opnemen gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (kies optie 2 en dan 3 in het keuzemenu voor OV-fiets). Een e-mail kan je sturen via dit contactformulier of stuur een berichtje via Twitter of Facebook. Op deze pagina vindt je daarnaast nog andere contactmogelijkheden, zoals het postadres.

Reageer