beantwoord

Na 3 dagen betaalt u een toeslag bij OV-fiets t.a.v.

• 17 april 2015
  • 3 reacties
  • 341 Bekeken

OV fietskluizen blues:

Dinsdag 14-04 17:10 kon ik mijn fiets niet terugbrengen in de kluis in Elst. Terwijl de kluisdeur open was en ik de fiets erin zette blokkeerde het kluisslot. Daarna kan de kluisdeur niet meer dicht en blijft het systeem wachten. Dat heb ik telefonisch doorgegeven (030-2400918). Defect werd genoteerd en mijn fiets zou als teruggebracht worden genoteerd. Sleutel van fiets in dropbox gedaan.

Donderdag 16-04 Fiets nog steeds als uitgeleend geregistreerd terwijl de kluizen nog steeds stuk zijn: nu toont de display helemaal niks meer. Ook dat is doorgegeven.

Vrijdag 17-04-2015 kluizen zijn nog steeds defect - display is leeg en lampjes op kluis branden niet. Telefonisch doorgegeven. Ook ontvang ik vandaag de volgende mail:

=================================================
Na 3 dagen betaalt u een toeslag bij OV-fiets

Beste heer xxxxx,

Graag geef ik aan u door dat u uw OV-fiets nu meer dan 3 dagen in gebruik heeft. Dat betekent dat u vanaf nu een toeslag van € 5 betaalt per 24 uur. Die komt bovenop de dagelijkse ritprijs.

We raden u aan om uw OV-fiets één dezer dagen terug te brengen. Zo beperkt u onnodige kosten.

Met vriendelijke groeten,

Willem van Olst

Operationeel Manager Klantenservice

=================================================

Beste Willem van Olst,

Hierbij reageer ik op uw email "Na 3 dagen betaalt u een toeslag bij OV-fiets" dd Fri, 17 Apr 2015 12:21:24. Graag geef ik u aan dat ik meerdere malen heb gemeld dat de fiets niet teruggebracht kon worden door het niet functioneren van de kluizen op station Elst. Uw medewerkers hebben de klachten in alle keren (3) in ontvangst genomen en doorgezet naar de betreffende afdeling. Ook is mij verzekerd dat de fiets als teruggebracht is genoteerd. Dat dit ondanks een extra verzoek per email dd donderdag 16-04 j.l. nu, vrijdag 17-04 nog niet is gebeurd betreur ik maar dat vervolgens kosten in rekening worden gebracht voor een geretourneerde ov-fiets lijkt mij niet uw bedoeling. Mocht u desondanks kosten in rekening brengen dan zie ik mij genoodzaakt e.e.a. te storneren. Ik raad u aan om met uw klanten te communiceren.

Met vriendelijke groeten,

xxxxxxxxxxxxxxx
icon

Beste antwoord door Herman NS 17 april 2015, 12:56

Beste nsman_22,

Wil je mij een privébericht met jouw NAW-gegevens en het e-mailadres, waarop je het abonnement hebt besteld toesturen? Vervolgens kan ik contact opnemen met een contactpersoon van OV-fiets om gezamenlijk tot een oplossing te komen. Je stuurt een bericht door op mijn naam en vervolgens op 'stuur bericht' te klikken.

Vriendelijke groet,
Herman NS
Bekijk origineel

3 reacties

Beste nsman_22,

Wil je mij een privébericht met jouw NAW-gegevens en het e-mailadres, waarop je het abonnement hebt besteld toesturen? Vervolgens kan ik contact opnemen met een contactpersoon van OV-fiets om gezamenlijk tot een oplossing te komen. Je stuurt een bericht door op mijn naam en vervolgens op 'stuur bericht' te klikken.

Vriendelijke groet,
Herman NS
Beste Herman,

dankjewel voor je reactie op mijn email. Ik heb mijn contactpersoon bij de NS op dit forum (Leny) al op de hoogte gesteld van deze "blues" en gevraagd of zij mijn fiets als teruggebracht wil registreren. Mss is het handig om even op haar actie te wachten?

Marc
Dat is inderdaad het handigst in deze. Ik hoop dat het snel is opgelost Marc!

Reageer