beantwoord

Nieuw pasje voor doorlopend ns abbonoment

Ik heb een ns kaart die deze maand op de 25e afloopt, ofwel op het pasje staat "geldig tot 25-03-2019".
Ik heb een email ontvangen over de automatische incasso. Maar betreft een nieuw pasje heeb ik geen informatie. Wat moet ik nu doen?
icon

Beste antwoord door Jouke NS 18 maart 2019, 13:59

Hallo doekew en welkom bij de NS Community.

Wanneer je nog geen nieuwe OV-chipkaart hebt ontvangen kun je de kaart zelf vervangen via deze link. Normaliter regelen wij je nieuwe kaart mits je een NS abonnement hebt en we een geldige pasfoto van je hebben. Als dat laatste niet het geval is zullen we deze opvragen. Indien je geen nieuwe kaart hebt, en deze dus zelf aan dient te vragen, maak je kosten bij ons. Deze kun je via de Klantenservice terug vragen, de opties zie je in de reactie van marco.grootjans.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 1
Welkom op de ns community, u kunt via klantenservice uw abonemment over zetten naar de nieuwe kaart. Mocht u die nog niet hebben, kunnen ze u daar ook mee helpen.

U kunt Klantenservice bellen: 030-7515155. Het is tegen lokaal tarief, ze zijn er zeven dagen in de week en 24 uur per dag. Nu dus ook. Overdag is het doorgaans vrij druk en vaak gaat het via onderstaande kanalen sneller.

Twitter en Facebook zijn inmiddels ook 24 uur per dag actief en deze kanalen hebben de voorkeur van NS. Een overzicht van de overige mogelijkheden vindt u bij chat en ander contact. Het sturen van een e-mail is niet verstandig, de beantwoording duurt lang.
Hallo doekew en welkom bij de NS Community.

Wanneer je nog geen nieuwe OV-chipkaart hebt ontvangen kun je de kaart zelf vervangen via deze link. Normaliter regelen wij je nieuwe kaart mits je een NS abonnement hebt en we een geldige pasfoto van je hebben. Als dat laatste niet het geval is zullen we deze opvragen. Indien je geen nieuwe kaart hebt, en deze dus zelf aan dient te vragen, maak je kosten bij ons. Deze kun je via de Klantenservice terug vragen, de opties zie je in de reactie van marco.grootjans.

Reageer