beantwoord

Nieuwe ov-chipkaart fietsabonnement

• 1 maart 2015
  • 3 reacties
  • 768 Bekeken

Reputatie 2
Voorheen moest men de ov-fietsabonnement op de nieuwe kaart activeren (als oude verloren of verlopen is). Moet dat tegenwoordig nog of wordt dit automatisch overgezet wanneer een nieuwe kaart word verstuurd?

-Marco
icon

Beste antwoord door Leny NS 2 maart 2015, 10:42

Marco, heb inmiddels het juiste antwoord ontvangen. Wat macca728 aangeeft, klopt. Het abonnement wordt niet automatisch overgezet. Je moet eerst inloggen in je Mijndeurtotdeur en de nieuwe ov-chipkaart koppelen in je account.
Bekijk origineel

3 reacties

Badge
Voorheen moest men de ov-fietsabonnement op de nieuwe kaart activeren (als oude verloren of verlopen is). Moet dat tegenwoordig nog of wordt dit automatisch overgezet wanneer een nieuwe kaart word verstuurd?

-Marco

Als het goed is wordt het abonnement automatisch op je nieuwe kaart geplaatst. (duplicaat/kaartvernieuwing) Maar ik weet het niet zeker en heb je vraag al uitgezet. Zodra ik meer weet, laat ik het je weten. Ik heb je vraag verplaatst naar 'overige producten'.
Volgens mij geldt dat juist niet voor een OV Fietsabonnement

In elk geval 2 maanden geleden nog niet.

https://forum.ns.nl/overige-producten-6/ov-fiets-op-nieuwe-kaart-zetten-8401
Badge
Marco, heb inmiddels het juiste antwoord ontvangen. Wat macca728 aangeeft, klopt. Het abonnement wordt niet automatisch overgezet. Je moet eerst inloggen in je Mijndeurtotdeur en de nieuwe ov-chipkaart koppelen in je account.

Reageer