beantwoord

nieuwe voorwaarden ov-fiets?

Toon eerste bericht

54 reacties

Badge +3
Via via hier weer beland (dit topic) en ik ben erg benieuwd inderdaad.

Ik 'bump' dit topic even omdat er nog veel meer zijn waar NS het zwijgen toe doet, of klakkeloos een slotje op gegooid heeft (reageren niet meer mogelijk/closed for comments) omdat het wel erg duidelijk is/was dat er het nodige mis gegaan is in de procedures. Ging om dit topic (er was nog genoeg te discussiëren maar daarmee was het over en sluiten dus vanuit NS). Jammer dat daar nog niemand mee naar een rechter gestapt is, en ik ga het dus ook niet doen omdat ik geen belanghebbende ben want die fietsen huur ik, worden geïncasseerd.. incasso kan ik later eventueel via een andere partij (e-accept, leve de AVG) betalen en dan is het ook goed.

Heb nog wel een paar andere dingen, die ga ik de komende dagen ook 'bumpen' want het topic daarover (onopgeloste zaken) van ik meen @Nooduitgang kan ik (maar misschien zoek ik verkeerd) ook niet meer vinden... Ben moe en ga zo slapen, en morgen ineens weten welke topics dat waren. Zal er verder niet wakker van liggen :D

Het meest frappante dat ik op mijn zoektocht tegenkwam is nog wel dat de zakelijke link(?) naar hier (aldus @Henk_NL) enige tijd geleden ook ineens poef (self destruct!) gedaan heeft... 😛
Hoi Robert.

Mijn collega heeft onlangs telefonisch contact gehad met de starter van het topic over de facturen. Dit is waarom dit topic niet langer (vanuit ons) loopt.

Mocht je een topic zien dat echt een update vanuit NS nodig heeft, laat het me maar weten.
Goedemorgen allemaal.

Marijke, goed punt. Ik zal dit als terechte suggestie doorzetten. Mogelijk kunnen ze er nog wat mee doen. Ben je er inmiddels uit?

In het gehele topic komt zover ik zie de naam "Marijke" niet voor.
Schijnbaar wordt hierbij de identiteit één der forumgebruikers verklapt. Is dit toegestaan volgens de AVG ?
TS heet Marijke 😀

Reageer