Op mijn rekening kom ik 350 euro tegen voor een gestolen ov fiets. Plus 95 voor te laat inleveren. Plus 97.90 voor te laat inleveren.
Nu kan iets alléén of gestolen zijn of te laat ingeleverd. Sabine van de klantenservice zegt dat ‘het systeem er niets aan kan doen'. Haar achternaam kan ze niet geven, ook kun je geen manager te spreken krijgen. Helaas pindakaas is het antwoord.
Hoe kan het dat je dezelfde fiets zowel te laat in kan leveren én moet betalen voor een gestolen fiets? Hiermee kost een diefstal 542.90 in plaats van de 350 euro die expliciet in de algemene voorwaarden genoemd staan. Misschien is er ook nog schade door onzurgvuldig gebruik aan de gestolen te laat terug gebrachte fiets, dat kan dan dus ook nog op mij worden verhaald?
Overigens hebben we de fiets inmiddels terug gevonden, al wordt het nog een toer hem terug te brengen, hij staat op slot en de pas waarmee hij gehuurd was is inmiddels kwijt, maar dat is een ander probleem.